پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان خطاب به دولت:
اگر کنترل قیمت‌ها از دست دولت خارج شده بگویند تا ما دعا کنیم
جمعه 21 دي 1397 - 17:31:40
پیام سپاهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : اگر کنترل قیمت‌ها به دست دولت است به میدان بیایند و اگر هم کنترل از دستشان خارج شده است بگویند تا ما دعا کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو اظهار کرد: اولین مناسبت این هفته ولادت حضرت زینب(س) است که روز پرستار نامیده شده و چه افتخار بزرگی برای پرستاران است چرا که شخصیت حضرت زینب بسیار بزرگ بوده و جایگاه والایی دارد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: 24 دی ماه سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران است، که امام خمینی در این رابطه می فرمایند شما سربازی فداکار در جنگ، معلمی دلسوز و خطیبی توانا و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب هستید.
طباطبایی نژاد با اشاره به فرار شاه در 26 دی ماه 57 گفت: با رفتن او دودمان پهلوی نابود شد و ایران از دست دشمنان اسلام نجات پیدا کرد لذا امیدواریم این مسیر تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه پیدا کند.
وی با یادآوری سالروز شهادت فداییان اسلام تصریح کرد: آنان برای خدا قیام کردند و به دست مزدوران ستمشاهی به شهادت رسیدند و از خداوند این تقاضا را داریم تا تمامی شهدا با شهدای کربلا محشور شوند.
امام جمعه اصفهان در خصوص جلسه رهبر انقلاب با علما عنوان کرد: رهبر انقلاب در ارتباط با فقر و نداری مردم صحبت های زیادی داشتند که دولتمردان باید در این زمینه کوشا باشند، من نیز معتقدم دولتمردان قیمت‌ها را رها کردند و اینکه افراد زیادی با عنوان بازرس حقوق داشته باشند کار درستی نیست. 
طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه کلیه قیمت ها باید توسط دولت کنترل شود گفت: دولت باید قیمت های اجناس دولتی را به درستی به مردم اعلام کند تا مردم کنترل کننده قیمت ها باشند اما متاسفانه شاهد این هستیم که دهان ها بسته شده و اجناسی که با پول دولتی وارد می شوند نامشخص می مانند.
وی خطاب به دولت تصریح کرد: اگر کنترل قیمت‌ها به دست شما است به میدان بیایید و اگر هم کنترل از دست شما خارج شده است بگویید تا ما دعا کنیم.
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب در ایام فاطمیه قرار دارد گفت: باید حرمت‌ها در این ایام نگه داشته شوند و می‌توان با بیان اهداف و ویژگی‌های های انقلاب، همواره این اتفاق بزرگ را در خاطر مردم زنده نگه داشت و لازم به ذکر است که با همه تحریم‌ها، دشمنی‌ها و بی تدبیری های برخی از مسئولان و با عنایت حضرت مهدی(عج) و با رهبری رهبر انقلاب در همه زمینه‌ها پیشرفت و جهش بسزایی داشتیم.
وی اظهارکرد: برغم دشمنی ها و برخی بی تدبیرها، با رهبری امام و رهبری در همه زمینه ها جهش و پیشرفت فوق العاده ای در زمینه های مختلف کشور داشته ایم به گونه ای که خود غربی ها اعتراف کردند که رشد علمی در ایران 11 برابر میانگین جهانی بوده است.
طباطبایی نژاد با اشاره به تصویب طرح ستاد احیای زاینده رود در هیئت دولت خاطرنشان کرد: ما عمل را مد نظر خواهیم داشت و زمانی از دولت تشکر خواهیم کرد که گفته های آنان به عمل تبدیل شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84000/اگر-کنترل-قیمت‌ها-از-دست-دولت-خارج-شده-بگویند-تا-ما-دعا-کنیم
بستن   چاپ