پیام سپاهان
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان
تقسیم امتیازات در شهرآورد اصفهان
جمعه 21 دي 1397 - 17:31:46
پیام سپاهان - هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با تساوی مهم‌ترین دیدار این هفته یعنی شهرآورد اصفهان همراه بود، جایی که در اصفهان دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان تن به تساوی یک بر یک دادند.
به گزارش خبرنگارایسنا-منطقه اصفهان از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه 21 دی‌ماه تیم ذوب‌آهن در زمین عاطف ورزشگاه شفق میزبان سپاهان بود که در پایان دو تیم تن به تساوی یک بر یک دادند تا امتیازات این بازی مهم را تقسیم کنند.
شهبازی سرمربی سپاهان در بازی امروز الهام فرهمند، مهناز شاه مرادی، شیوا فاضل، هاجر دباغی، مرضیه فیضی،میترا نظری،مرضیه نیکخواه،کوثرکمالی،فاطمه حسینی،شقایق روزبهان،مریم رهیده و سمیرا محمدی به میدان فرستاد.
محمودی سرمربی ذوب‌آهن نیز با ترکیب اولیه رقیه شهبازی،خدیجه محمدی،وحیده ایثاری،سحر رمضانی،گلنوش خسروی،زهرا پورحیدری،پروین فرهادی،نجیمه لطیفی،فاطمه عادلی ،صفورا جعفری و فرزانه نصر اصفهانی را به میدان رفت.
با توجه به جایگاه دو تیم در جدول و بازی‌هایی که دیگر مدعیان در این فصل از خود نشان دادند هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار و کسب 3 امتیاز حساس آن بودند، این مساله موجب شده بود تا بازی را محتاطانه و با ریسک پایین آغاز کنند و با تمرکز بر دفاع از ضد حملات برای رسیدن به گل استفاده کنند موضوعی که موجب شد نیمه نخست این دیدار را دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسانند تا در نیمه مربیان تغییر تاکتیک دهند.
در نیمه اول شاید دو تیم تنها 2یا 3 فرصت جدی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و بیشتر بازی نشان از نداشتن تمرکز بازیکنان و روی آوردن به بازی احساسی بود.
نیمه دوم با شروع طوفانی از سوی هر دو تیم آغاز شد. در دقایق ابتدایی، بازی بیشتر در زمین ذوب‌آهن جریان داشت. با تعویض انجام‌شده در تیم سپاهان و جلوتر آمدن هاجر دباغی،حملات این تیم افزایش یافت و در نهایت وی توانست از موقعیت تک به تک به دست آمده با دروازه‌بان به‌خوبی استفاده کرده و اولین گل سپاهان را وارد دروازه حریف کند.
بعدازاین گل تیم سپاهان حالت تدافعی به خود گرفت، ذوبی‌ها برای جبران نتیجه با افزایش حملات خود سعی کردن سپاهان را بیشتر تحت‌فشار قرار دهد و درنهایت نیز موفق شدند با گل صفورا جعفری کار را به تساوی بکشانند تا حداقل امتیاز این بازی را به دست آورند.
حاشیه‌های بازی:
- به نظر می‌رسد اختلافات بین نایب‌رییس قبلی و فعلی هیئت فوتبال اصفهان تمامی ندارد و در ابتدای این دیدار نیز بازهم گفت‌وگوهای مهربانانه بین آن‌ها ردوبدل شد.
- با تذکر نیروی انتظامی و ناظر مسابقه به آقایان پزشکیار و مسئولان آمبولانس که در کنار زمین مستقر بودند مبنی بر خروج از زمین آن‌ها نیز به حالت قهر تهدید به رفتن کامل از مجموعه را کردند که با پادرمیانی این مساله نیز ختم به خیر شد و بعد از دقایقی نیز دوباره به جایگاه اولیه خود بازگشتند.
- با توجه به حساسیت این بازی استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران دو تیم انجام شده بود اما نبود جایگاه مناسب و کافی برای تماشاگران موجبات گلایه مندی و اعتراض آن ها را نیز همراه داشت.
- بازیکنان هر دو تیم بارها نسبت به تصمیمات داور معترض بودند این اعتراض در پایان بازی شدت بیشتری به خود گرفت.
نتایج بازی‌های هفته ششم:
ذوب آهن اصفهان 1 - سپاهان اصفهان 1
شهرداری بم 12 - آذرخش تهران صفر
راهیاب ملل مریوان 7 - سپیدار قائمشهر صفر
همیاری آذربایجان غربی صفر - ملوان بندرانزلی 2
پارس جنوبی بوشهر صفر - شهرداری سیرجان 4
پالایش گاز ایلام 2 - خلیج فارس شیراز صفر
جدول رده بندی تا پایان هفته ششم:
1- شهرداری بم / 18 امتیاز و تفاضل گل 40
2- راه یاب ملل مریوان / 18 امتیاز وتقاضل گل 20
3- ملوان بندر انزلی / 13 امتیاز
4-ذوب آهن /13 امتیاز
5-پالایش گاز ایلام /12 امتیاز
6- شهرداری سیرجان /11 امتیاز
7- سپاهان /10 امتیاز
8- همیاری آذربایجان غربی 6 امتیاز
9- پارس جنوبی بوشهر /6 امتیاز
10- آذرخش تهران / 3 امتیاز
11- سپیدار قائمشهر / صفر امتیاز
12- خلیج فارس شیراز / صفر امتیاز
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84003/تقسیم-امتیازات-در-شهرآورد-اصفهان
بستن   چاپ