پیام سپاهان
امام جمعه مشهد اردهال:
دشمنان آرزوی نابودی نظام جمهوری اسلامی را به گور می برند
جمعه 21 دي 1397 - 17:31:48
پیام سپاهان - مشهد اردهال - امام جمعه مشهد اردهال ضمن اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی گفت: دشمنان آرزوی نابودی نظام جمهوری اسلامی را به گور می برند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال ضمن اشاره به خطرات محور حسنارود اردهال کاشان اظهار داشت: پیچ محور حسنارود جان مسافران و زائران علی بن امام محمد باقر (ع) را تهدید می کند و لازم است مسئولان نسبت به رفع این خطر با نصب تابلو و علائم اختصاصی اقدام کنند.
وی ضمن اشاره به حضور در جمع خانواده شهیدان منطقه اردهال کاشان افزود: نکته جالب در وصیت نامه یکی از این شهدا آمده است و آن اینکه وی وصیت کرده است که منزل مرا بفروشید و به بیت امام تخصیص دهید تا به فقرا کمک شود و پول نقد باقیمانده را نیز صرف مسجد کنید و این موارد جای تامل دارد.
امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه مهمترین راهی که مملکت را از گردنه کنونی نجات می دهد حفظ وحدت و پیروزی از ولی فقیه زمان است، ابراز داشت: آمریکا در حالی از برگزاری جشن 2019 در ایران خبر داد که با افتضاح از سوریه خارج و پیش بینی رهبر معظم انقلاب تحقق یافت.
سلیمانی ضمن اشاره به اعترافات تلخ مقامات آمریکایی نسبت به خروج آمریکا از سوریه افزود: ملت بزرگ ایران بعد از چهل سال هر روز قدرتمندتر می شوند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی انزوای این نظام را به گور می برند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84008/دشمنان-آرزوی-نابودی-نظام-جمهوری-اسلامی-را-به-گور-می-برند
بستن   چاپ