پیام سپاهان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:
دستورالعمل کارگروه فضای مجازی استان اصفهان به زودی ابلاغ می شود
شنبه 22 دي 1397 - 14:48:29
پیام سپاهان - اردستان- مدیر کل ارشاد اسلامی اصفهان گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان تصمیم گرفته شد تا کارگروهی به عنوان کارگروه فضای مجازی استان تشکیل شود که دستورالعمل های آن به زودی ابلاغ می شود.

حجت الاسلام محمد علی انصاری در حاشیه سفر خود به اردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: فضای مجازی استان اصفهان هیچگاه جدای از فضای مجازی کشور نبوده و یکی از استان های مهم کشور در تمام حوزه ها مخصوصا فرهنگی و تبلیغی است.
وی افزود: در فضای مجازی تمام نقاط کشور به عنوان یک فرصت کارهای خوبی انجام شده و و سازمان ها، دستگاه ها و بخش های مختلف از این فضا استفاده های خوبی را می برند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان چند جلسه در خصوص موضوع فضای مجازی بحث شده و تصمیم گرفته شد تا کارگروهی به عنوان کارگروه فضای مجازی استان تشکیل شود که به زودی دستورالعمل های آن ابلاغ خواهد شد.
حجت الاسلام انصاری افزود: تمام دستگاه هایی که در فضای مجازی به نوعی نقش دارند عضو کارگروه پیش بینی شده هستند و در کنار آن از بخش های خصوصی، اشخاص، نهادها و انجمن ها یی که در این حوزه فعال هستند نیز شرکت دارند.
ناظران به فضای مجازی استان اصفهان در کار خود بسیار جدی هستند
وی ابراز داشت: فضای مجازی در کنار تمام این خوبی ها، آسیب ها و مشکلاتی هم دارد که از ناحیه دشمنان به ما تحمیل می شود ولی خوشبختانه در استان اصفهان نهادهایی که ناظر بوده و باید با این آسیب ها مقابله کنند هوشیار و در کار خود بسیار جدی هستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت بالای اصفهان در حوزه فرهنگ نظارت خوبی انجام می شود، گفت: آسیب در حوزه فضای مجازی وجود دارد که امیدواریم با کمک مردم و اهالی رسانه شاهد باشیم که این آسیب ها به صفر برسد.
حجت الاسلام انصاری در پاسخ به این سوال که متولی فضای مجازی در کشور کیست، گفت: فضای مجازی چون از بخش های مختلفی تشکیل شده است و بحث های فنی و سخت افزاری، تولید نرم افزار و تولید محتوا دارد می تواند متولیان متفاوتی داشته باشد.
وی ابراز داشت: در این زمینه دستگاه های مختلفی همچون فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی فرهنگ و تبلیغ در کشور بر تولید محتوا نظارت دارند و صدا و سیما، و سازمان تبلیغات نیز مسئولیت هایی در این زمینه دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84055/دستورالعمل-کارگروه-فضای-مجازی-استان-اصفهان-به-زودی-ابلاغ-می-شود
بستن   چاپ