پیام سپاهان
ستاری:
به دنبال واگذاری پارک‌های علم و فناوری به بخش خصوصی هستیم
شنبه 22 دي 1397 - 19:19:48
پیام سپاهان - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: پیشرفت قابل توجه‌ای در پارک‌های علم و فناوری انجام شده است و به دنبال واگذاری این حوزه به بخش خصوصی هستیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان سورنا ستاری بعداز ظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاح نخستین پارک علم و فناوری سلامت کشور پیرامون راهگشایی این پارک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون بیش از 40 پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد، ولی در حوزه سلامت یک یا دو پارک مشغول به فعالیت هستند. 
وی ادامه داد: شرکت‌های زیادی در این پارک‌ها در حال فعالیت هستند و این امر توجه ویژه‌ای است که در استان اصفهان در حال انجام است. حوزه سلامت در شاخه‌های مختلف بازار فوق‌العاده‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود تا شرکت‌های بسیاری رشد کنند.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تصریح کرد: پیشرفت قابل توجه‌ای انجام شده است و با همدلی که در شرکت‌های دانش‌بنیان و استان اصفهان است، اتفاقات خوبی رقم زده شود.
وی در ادامه اظهار کرد: نسل جدید پارک‌های علم و فناوری به سمت واگذاری به بخش خصوصی می‌رود و حتی تاسیس پارک و زیرساخت‌ها توسط این بخش اجرا شود و به همین دلیل به دنبال راه‌ندازی این پارک‌ها در شهر‌ها هستیم. این اتفاق در تهران پیش از این رخ داده است.
به گزارش ایسنا، نخستین پارک علم و فناوری سلامت اصفهان واقع در معاونت غذا و داروی این شهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84082/به-دنبال-واگذاری-پارک‌های-علم-و-فناوری-به-بخش-خصوصی-هستیم
بستن   چاپ