پیام سپاهان
رئیس حوزه هنری کاشان:
انیمیشن «بنیامین» از کاشان کاندیدای جشنواره بین المللی فجر شد
يکشنبه 23 دي 1397 - 15:13:28
پیام سپاهان - کاشان - رئیس حوزه هنری کاشان از کاندیداتوری انیمیشن«بنیامین» در جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد و گفت: این انیمیشن به همت و تلاش هنرمندان کاشانی ساخته شده است.

محمد قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر اظهار داشت: انیمیشن بنیامین به همت و تلاش هنرمندان کاشانی تولید شده است و علاقه مندان به انیمیشن می توانند 90 دقیقه از تماشای آن لذت ببرند.
وی با بیان اینکه این فیلم ویژه کودکان و نوجوانان تولید شده است، افزود: انیمیشن «بنیامین» با تکنیک سه بعدی ساخته شده و داستان زندگی پسربچه ای به نام بنیامین در مصر باستان است.
رئیس حوزه هنری کاشان ابراز داشت: چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری و مریم شیرزاد صداپیشگی انیمیشن بنیامین را بر عهده دارند.
وی ضمن اشاره به خلاصه ای از انیمیشن «بنیامین» گفت: سربازان فرعون، مادرِ بنیامین را دستگیر می کنند و برای آزادی او چیز با ارزشی می خواهند که بنیامین مجبور می شود برای به دست آوردن آن چیز با ارزش به سفر خطرناکی برود.
قاسم زاده با بیان اینکه بهزاد عبدی موسیقی این انیمیشن را بر عهده دارد، ابراز داشت: امیر زند مدیر دوبلاژ، محسن عنایتی کارگردان و مصطفی حسن آبادی تهیه کنندگی انیمیشن بنیامین را بر عهده دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84137/انیمیشن-«بنیامین»-از-کاشان-کاندیدای-جشنواره-بین-المللی-فجر-شد
بستن   چاپ