پیام سپاهان
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان:
شهرستان اردستان 1500 ورزشکار سازمان یافته دارد
يکشنبه 23 دي 1397 - 15:13:28
پیام سپاهان - اردستان-رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان اردستان یک هزار و 500 نفر است که رشد 31 درصدی را در شش ماهه اول سال داشته است.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: هیئت های ورزشی شهرستان، مربیان و ورزشکاران به ویژه مدال آوران رشته های ورزشی اردستان در حال حاضر با کمترین امکانات به فعالیت های ورزشی خود می پردازند.
وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان از جمله دستگاه هایی است که تاکنون توانسته سهم بسزایی از اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی را به منظور هزینه کرد در پروژهای عمرانی خود جذب کند که نماینده مجلس و فرماندار شهرستان در این خصوص توجه ویژه ای را داشته اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: استخر شنای آبشار اردستان به دلیل تعمیرات اساسی و بهینه سازی فضای داخلی از اواسط شهریور ماه سال جاری تعطیل شده و با پیگیری های انجام شده اعتبارات مورد نیاز تامین و علت تاخیر در اجرای عدم تمایل پیمانکاران به شرکت در مناقصه بوده است.
روحانی افزود: اعتبار مورد نیاز پروژه بهسازی زمین چمن طبیعی ورزشگاه 17 شهریور اردستان نیز تامین شده و با توجه به نظر کارشناس فنی، بهترین زمان برای کشت چمن، اسفند ماه اعلام شده است که در زمان خود این پروژه مجدداً آغاز به کار می شود و روند اجرایی سایر پروژه های شهرستان از جمله زورخانه الغدیر، سالن ورزشی نیسیان، زمین چمن مصنوعی مهاباد، استخر سرپوشیده ورزشگاه شهید حقیر زواره و تعمیرات اماکن ورزشی در دست پیگیری است.
ابلاغ رئیس جدید هیئت فوتبال اردستان به زودی صادر خواهد شد
وی ابراز داشت: با توجه به تغییر نگاه هیات فوتبال استان به شهرستانها به زودی ابلاغ رئیس جدید هیات فوتبال اردستان صادر خواهد شد اما با این حال کلیه امور اداری مربوط به حضور تیم های ورزشی شهرستان در مسابقات استان و تعاملات مربوطه با هیات استان، از طریق اداره ورزش و جوانان و همچنین فعالان این رشته ورزشی در شهرستان پیگیری می شود.
مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر اردستان در اسفند برگزار خواهد شد
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان، هیئت های برتر و مربیان نمونه­ تمام رشته های ورزشی شهرستان اردستان به شکل متمرکز در اسفندماه سال جاری برگزارمی شود.
روحانی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان اردستان را یک هزار و 500 نفر اعلام کرد که رشد 31 درصدی را در شش ماهه اول سال داشته است.
وی سرانه فضای ورزشی مربوط به سال 96 شهرستان را سه متر و 14 سانتیمتر اعلام کرد که استاندارد آن طبق برنامه پنجم توسعه 2.1 دهم بوده است و نسبت به استان در میانگین بالایی قرار دارد و این مقدارفضا طبق زمین های ورزشی و سالن های فعال شهرستان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84138/شهرستان-اردستان-1500-ورزشکار-سازمان-یافته-دارد
بستن   چاپ