پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
کاهش تعرفه برق کاشان در دستور کار دولت قرار بگیرد
يکشنبه 23 دي 1397 - 15:13:31
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به حجم بالای مصرف آب توسط کولرهای آبی گفت: کاهش تعرفه برق کاشان در دستور کار دولت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نژاد پیش از ظهر یک شنبه پس از افتتاح طرح های نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان و چند طرح دیگر توسط معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ظرفیت های بالای کاشان اظهار داشت: کاشان دومین قطب تولید فرش جهان است اما صنایع کاشان از کمبود نقدینگی رنج می برد.
وی ضمن اشاره به خط انتقال آب زاینده رود به کاشان افزود: این پروژه پیشرفت 98 درصدی داشته است که با اعتبار کمی قابل حل است در حالی که منطقه کاشان دارای بحران آب است و ایجاد بازار آب می تواند مشکل آبی کاشان را برطرف کند.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن ارائه پیشنهاد ایجاد مزرعه خورشیدی در کاشان ابراز داشت: قطعی آب در کاشان به خصوص در تابستان معضل انکار ناشدنی است در حالی که 7.5 میلیارد لیتر آب مصرفی کاشان در تابستان توسط کولرهای آبی کاشان و آران و بیدگل مصرف می شود اما تبدیل کولرهای آبی به گازی مشکل قطعی آب در کاشان و آران و بیدگل حل می کند.
وی با ارائه پیشنهاد تبدیل تعرفه چهار گرمسیری به سه گرمسیری گفت: هزینه برق مصرفی در کاشان نسبت به کل استان 35 درصد گرانتر است چرا که کوهای آبی در تابستان حتی در شب به دلیل گرمای زیاد روشن است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84141/کاهش-تعرفه-برق-کاشان-در-دستور-کار-دولت-قرار-بگیرد
بستن   چاپ