پیام سپاهان
با حضور جهانگیری انجام شد:
بهره برداری ازتصفیه‌خانه فاضلاب کاشان با اعتبار 133 میلیارد تومان
يکشنبه 23 دي 1397 - 15:13:32
پیام سپاهان - کاشان - رئیس آبفای کاشان گفت: تصفیه خانه کاشان با اعتبار بالغ بر 133 میلیارد تومان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا اسدی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از تصفیه خانه کاشان که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این تصفیه خانه دارای دو بخش بوده است که بخش اول با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد تومان افتتاح و در بخش دیگر شامل لوله گذاری این شبکه جمعا بالغ بر 133 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این تصفیه خانه جمعیتی معادل 100 هزار نفر را پوشش می دهد، افزود: تامین اعتبار این پروژه از محل یکی از بانک ها تامین شده و نوع قراردادهای این تصفیه D.B.O است و مواد مغذی برای آب خوانها توسط این تصفیه خانه حذف می شود.
50 درصد از برق مصرفی از طریق خود تصفیه خانه تولید می شود
رئیس آبفای کاشان ابراز داشت: برق مصرفی این تصفیه خانه یک مگاوات است که حدود 50 درصد از برق مصرفی از طریق خود تصفیه خانه تولید می شود.
اسدی افزود: با استفاده از پیمانکاران داخلی و مواد مورد استفاده ساخت داخل در این پروژه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری محقق شود.
باید به سمتی برویم که پساب این تصفیه خانه در صنعت استفاده شود
وی عدم خدمات پایدار را موجب بروز مشکل در آینده می شود، گفت: باید به سمتی برویم که پساب این تصفیه خانه در صنعت استفاده شود و بر همین اساس باید قراردادهای ما تا 15 سال افزایش پیدا کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84142/بهره-برداری-ازتصفیه‌خانه-فاضلاب-کاشان-با-اعتبار-133-میلیارد-تومان
بستن   چاپ