پیام سپاهان
تعیین رنکینگ‌ استانی تنیس در دو بخش آقایان و بانوان
دوشنبه 24 دي 1397 - 21:31:36
پیام سپاهان - جدیدترین رنکینگ استانی آقایان و بانوان از سوی هیئت تنیس استان اصفهان و کمیته مسابقات هیئت اعلام شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس استان اصفهان، در رنکینگ(رتبه‌بندی) اخیر هیئت تنیس استان اصفهان که توسط کمیته مسابقات این هیئت انجام شد با در نظر گرفتن شرایط و مقررات رتبه‌بندی تنیسورها پس از برگزاری مسابقات، جدیدترین رتبه‌بندی آقایان و بانوان استان اصفهان در رشته ورزشی تنیس اعلام شد.
در این رنکینگ در بخش آقایان معین محمدی، کیارش قائمی، عرفان گل احمد و مهرشاد قفقازی به ترتیب مقام اول تا چهارم رنکینگ استانی را از آن خود کردند. همچنین جلال امیدیان، نوید ضرابی، محسن جمالیان، امیر مهدی کاویانی فر، عباس دهقانی و محمد مهیاری در مقام‌های پنجم تا دهم این رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند.
در بخش بانوان نیز پرنیا رکن‌آبادی، زهرا زرکش، عسل حاج هادیان و مهراز رضویان به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم استانی را کسب کردند. همچنین فریماه سجادیان، المیرا قرنی، نازنین گل احمد، فرزانه نوروزی، طیبه رضایی و هدی قمری مقام‌های پنجم تا دهم این رنکینگ را در اختیار دارند.
گفتنی است؛ در جدول رنکینگ های استان اصفهان در بخش آقایان تا رتبه 78 و در بخش بانوان تا رتبه 36 محاسبه و اسامی افراد آورده شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84224/تعیین-رنکینگ‌-استانی-تنیس-در-دو-بخش-آقایان-و-بانوان
بستن   چاپ