پیام سپاهان
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری خبر داد:
مشارکت شهروندان در زیباسازی شهری/برگزاری ایده کاپ نوروزی
دوشنبه 24 دي 1397 - 21:31:48
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری گفت: ایده کاپی با رویکرد زیباسازی نوروزی در شهر اصفهان برگزار می شود که هدف از آن را مشارکت شهروندان در زیباسازی شهری قرار داده ایم.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری ایده کاپ زیباسازی را مشارکت شهروندان در زیباسازی شهری بیان کرد و اظهار داشت: این ایده کاپ با محوریت زیبا سازی نوروزی در سه قالب، از خانه تکانی تا شهر تکانی، زیبا سازی فضاهای شهری با استفاده از فرهنگ نوروز و ارائه طرح برای نازیبایی های شهر و راهکار های نوین برای ایجاد محیط های با نشاط شهری آماده حمایت از طرح ها و ایده های خلاق شهروندان است.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی ایده کاپ در سه سطح، فضای مجازی، بنر و پوستر و پیامک از چهارم دیماه آغاز شد و تا پایان 23 دی ماه ادامه داشت و علاقه مندان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 60 طرح به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه طی دو روز توسط داوران مشترک از سازمان زیباسازی و مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین ارزیابی و در نهایت 14 اثر در قالب هفت طرح و هفت ایده به مرحله نهایی خواهد رسید.
وی اضافه کرد: 27 دی ماه ساعت 9 صبح در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان صاحبان آثار حضور پیدا کرده و به مدت سه دقیقه از طرح خود در قالب کلیپ یا پاورپوینت دفاع خواهند کرد.
موذنی با اشاره به داوری مرحله نهایی این ایده کاپ گفت: در مرحله نهایی 70 درصد آراء توسط سه داور حاضر در جلسه و 30 درصد آراء توسط مخاطبان به صورت الکترونیکی جمع آوری خواهد شد.
وی ادامه داد: سه اثر در مرحله نهایی انتخاب خواهند شد و طرح هایی که قابلیت اجرا داشته باشد در نوروز 98 اجرایی خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84241/مشارکت-شهروندان-در-زیباسازی-شهری-برگزاری-ایده-کاپ-نوروزی
بستن   چاپ