پیام سپاهان
مدیر فرهنگسرای معراج کاشان خبر داد؛
برگزاری کارگاه های آموزشی یک روزه هنری در کاشان
دوشنبه 24 دي 1397 - 21:31:50
پیام سپاهان - کاشان - مدیر فرهنگسرای معراج از برگزاری کارگاه های آموزشی یک روزه در این فرهنگسرا خبر داد.

سیدرضا هاشمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اشتغال خانگی بانوان و افزایش مهارت شهروندان کاشانی کارگاه های آموزشی عملی یک روزه هنری در فرهنگسرای معراج کاشان برگزار می شود.
وی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه آموزش دسر و ژله تزریقی و تصویری افزود: این کارگاه یک روزه در روز پنج شنبه برگزار شده و علاقه مندان می توانند تا 22 دی ماه نسبت به ثبت نام به فرهنگ سرای معراج کاشان مراجعه کنند.
مدیر فرهنگسرای معراج کاشان با بیان اینکه کارگاه بافت عروسک و کلاه پوش نیز در این فرهنگسرا برگزار می شود، ابراز داشت: این کارگاه به صورت یک جلسه ای و 10 جلسه ای برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا 29 دی ماه نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام کنند.
وی گفت: کارگاه یک روزه«پخت شیرینی و کوکی با آیسینگ» نیز در فرهنگسرای معراج کاشان برگزار می شود و شهروندان کاشانی تا 22 دی ماه نیز فرصت ثبت نام دارند.
هاشمی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه یک روزه حکاکی هندوانه و میوه افزود: این کارگاه یک روزه نیز تا 22 دی ماه فرصت ثبت نام داشته و علاقه مندان با مراجعه و یا تماس با فرهنگسرای معراج کاشان می توانند از کلاس ها بهره مند شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84242/برگزاری-کارگاه-های-آموزشی-یک-روزه-هنری-در-کاشان
بستن   چاپ