پیام سپاهان
اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
جمعه 31 فروردين 1403 - 10:37:21
پیام سپاهان - سرپرست اجرایی اولین کنگره پژوهش و فناوری گفت: در این کنگره،550 خلاصه مقاله از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد284 مقاله پذیرفته شد.
افسانه یکدانه افزود: از این تعداد،240 مقاله به صورت سخنرانی و 40 مقاله در قالب پوستر در این کنگره پژوهشی یک روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.
او اضافه کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هوش مصنوعی، مسائل زیست محیطی همچنین پیشگیری و بهداشت مهمترین مباحث از 15 محور اولین کنگره پژوهش و فناوری است.
یکدانه ادامه داد: خلاصه 24 مقاله برتر این کنگره در مجله‌های معتبر چاپ خواهد شد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با اشاره به جمعیت 11 هزار نفری این دانشگاه گفت: حمایت از پژوهشگران و فناوران در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.
غلامرضا عسگری افزود: تشکیل کارگاه‌های آموزشی، مدارس تحقیقاتی، هسته‌های فناوری و مراکز رشد همچنین حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی از جمله این برنامه هاست.
در اولین کنگره پژوهش و فناوری، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، شهید صدوقی یزد (6 هزار دانشجویی) و شهرکرد به عنوان منطقه 7 آمایشی کشور، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشتند.
باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/842702/اولین-کنگره-پژوهش-و-فناوری-در-حوزه-بهداشت-و-سلامت-در-اصفهان
بستن   چاپ