پیام سپاهان
تیم فوتسال گیتی پسند به یک دیدار بدون تماشاگر محکوم شد
سه شنبه 25 دي 1397 - 16:18:36
پیام سپاهان - اصفهان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری اعلام کرد که براساس آن تیم گیتی پسند به برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال روز سه شنبه اعلام کرد: کمیته انضباطی این فدراسیون مهدی پاسبانی سرپرست تیم گیتی پسند اصفهان را به دلیل اعتراض مکرر به داور که سبب اخراج وی شد و تمرد از اجرای دستور، به 10 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم کرد.
همچنین محمد همدانی مربی دروازبانهای تیم گیتی پسند که به رغم محرومیت از سکوی تماشاگران و درگیری لفظی با بازیکن تیم شهروند ساری سبب درگیری دو تیم شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین تیم گیتی پسند اصفهان را به دلیل ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه، ضرب و شتم بازیکنان شهروند ساری که سبب مصدومیت سه نفر از آنان شد و به دلیل ایجاد ناامنی در مسابقه یاد شده که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم شهروند ساری، نیمه تمام ماند، به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در مسابقات داخلی و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
این کمیته نتیجه دیدار یاد شده را سه بر صفر به سود تیم شهروند ساری اعلام و اضافه کرد: این رای قابل تجدید نظر است.
دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و شهروند ساری 16 دی سالجاری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه پیروزی اصفهان در حالیکه تیم شهروند ساری با نتیجه 2 بر صفر پیش بود به دلیل درگیری هواداران اصفهانی ها با بازیکنان میهمان نیمه تمام ماند.
2093/6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84293/تیم-فوتسال-گیتی-پسند-به-یک-دیدار-بدون-تماشاگر-محکوم-شد
بستن   چاپ