پیام سپاهان
پاک‌ سازی منطقه جوی‌آباد خمینی شهر نیازمند حمایت مردمی است
سه شنبه 25 دي 1397 - 22:47:33
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: مطالبه مردم متدین و انقلابی جوی‌آباد به‌ حق است و همه بزرگان، معتمدین و مردم این منطقه این نیرو را در پاک‌ سازی کامل این محل از معتادان حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی شامگاه روز سه ‌شنبه در جمع مردم منطقه جوی ‌آباد خمینی‌ شهر افزود : در این منطقه تعدادی زیادی از مردم و اقوام متدین و انقلابی سکونت دارند ولی متأسفانه به دلیل فعالیت عده‌ای اندک برچسب معضل مواد مخدر بر آن زده ‌شده است.
وی با بیان این که نیروی انتظامی باید تلاش کند با کمک مردم برچسب و دیدگاه غلط روی این منطقه را برطرف کند، اظهارداشت: این نیروی آمادگی دارد همه ظرفیت و توانش برای برخورد، مقابله و حل مشکلات مواد مخدر منطقه جوی‌آباد را به کار گیرد و به وظیفه خود عمل کند.
وی تصریح کرد : منطقه جوی ‌آباد باید با کمک مردم و اهالی برای خرید و فروش و توزیع مواد مخدر نا امن شود، اهالی باید پیشگام شده با کمک نیروی انتظامی اجازه هیچگونه خرید و فروش مواد را در این منطقه ندهند.
معصوم بیگی یادآور شد : مردم منطقه جوی‌آباد در نامه ‌های خود از زحمات و تلاش‌ های سه‌ ماهه نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری هر چه‌ بهتر و بیشتر امنیت در منطقه قدردانی کردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد : در سال جاری توسط نیروی انتظامی استان بیش 28 تن انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه 18 هزار نفر، شامل قاچاقچی، فروشنده و توزیع ‌کننده و معتاد متجاهر و کارتن ‌خواب در استان دستگیر و جمع ‌آوری ‌شدند.
به گفته وی در این رابطه 145 باند خرید ، فروش و توزیع مواد مخدر متلاشی ، 700 خودرو توقیف ‌شدند و 2 هزار و 500 طرح پاک ‌سازی محله ها در استان اجرا شده است.
وی گفت : تغییر رویکرد پلیس با مردم مهم‌ترین دستاورد انقلاب در نیروی انتظامی بوده است امروز این نیرو به معنای واقعی خادم و خدمتگذار مردم است.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی بر خاسته از درون مردم است و از نزدیک درد و رنج مردم به طور کامل لمس کرده است و به برکت نظامی جمهوری انتظامی هیچ فاصله‌ای بین پلیس با مردم وجود ندارد.
معصوم بیگی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان و شهرستان آمادگی کامل دارد با اجرای طرح ‌های ویژه کمبودهای بخش انتظامی از جمله احداث پاسگاه را با همکاری مسئولان منطقه برطرف کند.
6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84320/پاک‌-سازی-منطقه-جوی‌آباد-خمینی-شهر-نیازمند-حمایت-مردمی-است
بستن   چاپ