پیام سپاهان
دو هزار خُرده اقدام در یک دوره آموزشی
چهارشنبه 26 دی 1397 - 2:57:47 PM
ایسنا
پیام سپاهان- مهدی علیپور  اظهار کرد: سومین دوره آنلاین کارآفرینی طی 16 هفته به صورت گام به گام و بر اساس یک نقشه استارتاپی منحصربفرد بومی شده برای ایران برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از 15 مربی و منتور کارآزموده استفاده کرده ایم که با توجه به مجازی بودن این دوره، این امکان فراهم شده است که بهترین مربیان از سرتاسر ایران هدایت و راهبری فراگیران را بر عهده بگیرند.

دکتر استارتاپ با بیان اینکه در این دوره از جدیدترین متد آموزشی یعنی متد میکرولرنیگ استفاده شده است، خاطرنشان کرد: این متد که به آن خُرد آموزش نیز می گویند، به استراتژی آموزشی اشاره دارد که محتوای آموزشی را در بخش های کوچک، لقمه ای و قابل هضم آسان به افراد ارائه می دهد.

علیپور اضافه کرد: آموزش خُرد به این صورت است که یک موضوع بزرگ را به تعداد زیادی بخش کوچک تقسیم می‌کند و تمرکز آن بر روی برآورده ساختن نتایج آموزشی است. این متد آموزشی به عنوان یک ابزار توانا جهت آموزش افراد شناخته شده و امروزه محبوبیت چشمگیری در بین افراد، سازمان‌ها، کسب‌وکارها و همچنین استارتاپ‌ها پیدا کرده است.

این کارآفرین حوزه فضای مجازی افزود: در سومین دوره آموزش اقدام محور و گام به گام کارآفرینی ناب حدود 2 هزار خُرده آموزش در نظر گرفته ایم که شامل ویدئو کوتاه، اینفوگرافی، پادکست، پرسشنامه کوتاه، سناریو، موشن گرافیک، PDF های تعاملی، یا بازی هستند.

وی یکی از ویژگی های منحصربفرد این دوره را وجود خُرده اقدم ها یا اقدامک ها در کنار آموزش ها عنوان کرد و گفت: به این صورت که در این سبک آموزشی تمام اقداماتی که یک کارآفرین باید برای تبدیل کردن یک ایده به یک کسب و کار پایدار باید انجام دهد، در قالب تمرین های کوچک به وی ارائه می شود.
علیپور با اشاره به حجم کار این دوره گفت: درست است که این دوره به صورت آنلاین برگزار می شود، اما حدود 180 ساعت کار عملی از هر فراگیر می گیرد و تک تک کارها توسط منتورها بررسی و بازخورد داده می شود.

وی اظهار کرد: این دوره در 16 هفته مباحثی همچون خودشناسی، ایده پروری، اعتبارسنجی، تیم سازی، مسایل حقوقی، طراحی MVP، تحقیقات بازار، طراحی تجربه کاربری، طراحی و اجرای بازاریابی دیجیتال و هک رشد آموزش داده خواهد شد و همچنین 10 کارگاه کاربردی نیز در کنار آن برگزار خواهد شد.

 علاقه مندان به حضور در این دوره می توانند به وب سایت  startupacademy.ir/  مراجعه کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84356/دو-هزار-خُرده-اقدام-در-یک-دوره-آموزشی
بستن   چاپ