پیام سپاهان
برگزاری کنفرانس ملی "فناوری‌های نوین مهندسی برق و کامپیوتر" در اصفهان
چهارشنبه 26 دي 1397 - 16:11:49
پیام سپاهان - دومین کنفرانس ملی "فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر" به همت مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان و همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان 17 بهمن ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان، دبیر اجرایی این دوره از کنفرانس با اعلام این خبر، اظهار کرد: تبادل دانش، مفاهیم و ارائه روش‌های جدید مهندسی برق و کامپیوتر در سراسر کشور از دستاوردهای برگزاری این کنفرانس است.
علیرضا نجفی هدف از برگزاری این کنفرانس ملی را دستیابی به آخرین دستاوردهای مرتبط با مهندسی برق و کامپیوتر اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از این دستاوردها در جهت ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و فناوری صنایع بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این همایش‌ها برقراری ارتباط میان اقشار دانشگاهی اعم از اساتید، محققان و دانشجویان با متولیان امور اجرایی در حوزه های مختلف صنعت، تجارت، بهداشت و خدمات است، خاطرنشان کرد: در این همایش آخرین پیشرفت‌های مهندسی برق و کامپیوتر و رشته های وابسته در ایران و جهان مورد بررسی قرار می گیرد.
نجفی محورهای این کنفرانس را الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، مهندسی پزشکی، صنعت و اقتصاد برق در مهندسی برق و سیستم ها و فناوری اطلاعات، سیستم های توزیعی و شبکه، مهندسی نرم افزار، سیستم های سایبری فیزیکی و اینترنت اشیا، الگوریتم و نظریه محاسبات، پردازش سیگنال، معماری کامپیوتری سیستم های دیجیتال، سیستم های هوشمند و رایانش نرم، شبکه های پیچیده و اجتماعی، کلان داده و رایانش ابری، رایانش امن و بیوانفورماتیک در مهندسی کامپیوتر معرفی کرد.
دبیر اجرایی دومین کنفرانس فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر، اظهار کرد: با توجه به نقش مهندسی برق و کامپیوتر در زندگی امروز به جرات می توان گفت ارائه مقالات و دستاوردهای مربوط به تلاش های محققین در دانشگاه و متخصصین در صنعت ، تعامل و تبادل افکار آنها ، جایگاه ویژه و حیاتی در رسیدن به اعتلای علم در کشوردارد. 
نجفی توجه به کاربردهای برق و کامپیوتر را در توسعه علمی و ارتقا فناوری جامعه از طریق برگزاری همایشهای مستمر، یک ضرورت اساسی تلقی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی می کوشد تا فرصتی برای ارایه راهکارها و نوآوریهای موثر در تحقق اهداف از سوی متخصصین دانشگاهی، فعالان حوزه های دانش صنعت، و مدیران ذیربط فراهم آورد.
دبیر اجرایی دومین کنفرانس فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر اساس و شیوه کار در رشته های مهندسی برق و کامپیوتر حل مشکلات مربوطه در این دو رشته و رشته های وابسته دانست و افزود: هرچه بتوانیم با تحقیق و پژوهش و بررسی در این حوزه ها مشکلات را دسته بندی و بررسی کرده و برای آنها راه حل ارائه کنیم، می توانیم موفق به ارائه خدمات به مردم و بخشهای مختلف صنعت ، کشاورزی و.... کشور شویم. 
نجفی برگزاری نمایشگاه جانبی، برقراری ارتباط و تعامل با صنعتگران و برگزاری کارگاه های مفید و کاربردی را از جمله برنامه های جانبی این کنفرانس اعلام کرد و گفت: برقراری ارتباط میان متخصصان و صنعتگران برای کشور مسئله ای حیاتی است. علاوه بر آنکه نمایشگاه می تواند محل ارائه نوآوریهای صنعتگران نیز باشد.
به گزارش ایسنا، دومین کنفرانس ملی "فناوری‌های نوین مهندسی برق و کامپیوتر" هفدهم بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود. چهارم بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام در این کنفرانس است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84377/برگزاری-کنفرانس-ملی-"فناوری‌های-نوین-مهندسی-برق-و-کامپیوتر"-در-اصفهان
بستن   چاپ