پیام سپاهان
شهردار اصفهان:
مسئولان باید به داد زاینده رود برسند/ضرورت احترام به حقوق کودکان
چهارشنبه 26 دي 1397 - 22:20:40
پیام سپاهان - اصفهان- شهردار اصفهان گفت:اگر در زاینده رود آب جریان داشته باشد اصفهان همچون گذشته قلب ایران خواهد ماند و در این راستا تأکید می‌کنم که مسئولان باید به داد زاینده رود برسند.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ قدرت الله نوروزی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک اظهار داشت: باید تمام دستگاه ها مشارکت کنند، کودک در مهدکودک پرورش پیدا می‌کند، در مدرسه ساخته و در دانشگاه بالنده می‌شود.
وی بیان داشت: در اصفهان مراکز تخصصی متعدد از جمله خانه جوان و کودک وجود دارد و دو پایانه این شهر دارای خانه مادر و کودک شده است که درصدد هستیم تمام مراکز عمومی شهر از این امکان برخوردار شود، البته این ها گام های اولیه است و باید اقدامات موثرتری انجام شود.
هیچ کودکی در اصفهان نباید با طی کردن مسیر طولانی به امکانات رفاهی دسترسی پیدا کند
شهردار اصفهان با اظهار اینکه هیچ کودکی در اصفهان نباید با طی کردن مسیر طولانی به امکانات رفاهی دسترسی پیدا کند، ادامه داد: کودکان در تمام نقاط شهر باید از امکانات اولیه رفاهی برخوردار شوند.
وی با اشاره به اینکه در شهر دوستدار کودک باید به حقوق کودکان احترام بگذاریم،‌ گفت: تأمین نیازهای اولیه برای آینده کودکان حق مسلم است .
دیپلماسی شهری باید شکل بگیرد
نوروزی با بیان اینکه دیپلماسی شهری و تعامل شهرها باید شکل بگیرد، ادامه داد: تعامل با دنیا نیاز امروز جامعه و گره‌گشای بسیاری از مشکلات است و اگر تحقق یابد می‌توانیم با درک صحیح مشکلات را حل کنیم.
وی گفت: باید نگرش‌مان را تغییر داده و افکارمان را دچار تحول کنیم تا دیگر شاهد رنج کودکان نباشیم و برنامه‌های اجتماعی ما باعث محدودیت و محرومیت کودکان نشود.
شهردار اصفهان افزود: وعده می دهم در تمام اقدامات به طور جدی حقوق کودکان را رعایت کنیم چراکه این یک سرمایه گذاری و نگاه توسعه‌ای به آینده است.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم حقوق کودکان را رعایت کنیم، باید آلودگی و ترافیک را کاهش دهیم، اگر در زاینده رود آب جریان داشته باشد اصفهان همچون گذشته قلب ایران خواهد ماند و ما باید برای این شهر بزرگ تاریخی که قلب آن برای ایران می تپد تلاش کنیم، در این راستا تأکید می‌کنم که مسئولان باید به داد زاینده رود برسند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84409/مسئولان-باید-به-داد-زاینده-رود-برسند-ضرورت-احترام-به-حقوق-کودکان
بستن   چاپ