پیام سپاهان
رئیس شورای شهر کاشان:
هیئات مذهبی کاشان در گسترش فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند
پنجشنبه 27 دي 1397 - 15:15:39
پیام سپاهان - کاشان - رئیس شورای شهر کاشان گفت: هیئات مذهبی کاشان باید ساز و کاری طراحی کنند تا جوانانی کتاب خوان پرورش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی رسول زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد محرم و صفر اظهار داشت: امام راحل معتقد بودند که عزاداری توسط هیئات به شیوه قدیمی و سنتی تاثیرگذارتر است و بر همین اساس تجمع هیئات مذهبی کاشان و محدود کردن آنان در مکانی خاص از تاثیرگذاری آنان می کاهد.
وی ضمن اشاره به تعدد هیئات مذهبی کاشان افزود: خروجی از هیئات مذهبی بسیار اهمیت دارد و افزایش سواد رسانه ای در این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که دشمن از فضای مجازی بیسترین استفاده را می کند.
نقش موثر روحانیون در استفاده حداکثری از فضای مجازی
رئیس شورای شهر کاشان ضمن اشاره به نقش موثر روحانیون در استفاده حداکثری از فضای مجازی ابراز داشت: کاشان به عنوان پایتخت کتاب کشور انتخاب شده است و بر همین اساس هیئات مذهبی کاشان باید ساز و کاری طراحی کنند تا جوانانی کتاب خوان پرورش دهند.
وی ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر ارائه برنامه هایی در راستای افزایش کتاب خوانی گفت: باعث تاسف است که برخی مسئولان وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند و موجب بروز مشکلاتی برای مردم می شوند در حالی که با روی کار آمدن افراد کاردان بسیاری از مشکلات حل می شود.
بسیاری از افراد موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) هستند
رسول زاده هیئات مذهبی را در گسترش اسلام موثر دانست و افزود: هیئات مذهبی در استحکام نظام جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی داشتند به نحوی که بسیاری از افراد موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) بودند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84442/هیئات-مذهبی-کاشان-در-گسترش-فرهنگ-کتابخوانی-تلاش-کنند
بستن   چاپ