پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی:
دشمنان با نقشه های مختلف در تلاش برای کاهش قدرت نظام هستند
پنجشنبه 27 دي 1397 - 15:15:43
پیام سپاهان - کاشان - نماینده کاشان در مجلس گفت: خروج از برجام نخستین گام در تحقق استراتژی طراحی شده دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بود، دشمنان با نقشه های مختلف درصدد هستند قدرت نظام را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از افراد در خارج کشور در تلاش بودند تا مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند و این مهم نشان می دهد که دشمن مثل همیشه بر علیه این انقلاب هجمه آورده است.
وی با بیان اینکه لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی رساتر و بلندتر به نمایش گذاشته شود، افزود: انقلاب اسلامی به دلیل فشارهای اقتصادی مظلوم واقع شده است و به همین دلیل به بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ظلم شده است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش، پزشکی و علمی ابراز داشت: هیچ رشته دانشگاهی در جهان وجود ندارد که ایران نتواند دانشجویانی تا مقطع دکتری پرورش دهد در حالی که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.
وی با بیان اینکه مشکلات در همه جا وجود دارد، گفت: اگر در جهان آمریکا را قدرت اول می دانند کارتن خواب ها، بیکاران و مشکلات متعدد بسیار زیادی نیز وجود دارد در حالی که انقلاب اسلامی به یک پیرمرد روستایی اجازه می دهد برای تعیین سرنوشت مملکت خود موثر باشد و کارآمدی را باید بر اساس شرایط سنجیده شود.
پیشرفت های قابل توجه در موضوعات متفاوت و گوناگون ابراز داشت
ساداتی نژاد ضمن اشاره به پیشرفت های قابل توجه کشورمان در موضوعات متفاوت و گوناگون ابراز داشت: هم اکنون در شرایط خاصی قرار داریم به نحوی که رئیس جمهور کنونی آمریکا با دیگر روسای جمهور فرقی ندارد و تنها در سلایق با یکدیگر تفاوت دارند.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به آماده شدن استراتژی مقابله با ایران توسط دشمنان نظام و دنیای استکبار ابراز داشت: خروج از برجام نخستین گام در تحقق استراتژی طراحی شده علیه جمهوری اسلامی ایران بود در حالی که همیشه قصد داشتند قدرت این نظام را کاهش دهند.
رئیس جمهور پیشین آمریکا با برجام قصد توقف پیشرفت های هسته ای ایران را داشت
وی با بیان اینکه رئیس جمهور پیشین آمریکا با برجام قصد توقف پیشرفت های هسته ای ایران را داشت، گفت: ترامپ با این هدف از برجام خارج شد تا در یک برجام بتواند سه مولفه هسته ای، موشکی و اقتدار در منطقه را کنترل کرده و از پیشرفت های آنان جلوگیری کند.
ساداتی نژاد با بیان اینکه دشمن قصد راه اندازی بسیج عمومی علیه مردم ایران را دارد، ابراز داشت: دشمن فشار اقتصادی را ابزاری برای جداسازی مردم از نظام، انقلاب و رهبری قرار داده است در حالی که مردم وظایف خود را در طول 40 سال انقلاب اسلامی به درستی انجام دادند و این مسیر به یقین ادامه دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84446/دشمنان-با-نقشه-های-مختلف-در-تلاش-برای-کاهش-قدرت-نظام-هستند
بستن   چاپ