پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد؛
اجرای طرح هر شهروند یک آتش نشان در کاشان
پنجشنبه 27 دي 1397 - 15:15:46
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان از فراخوان طرح هر شهروند یک آتش نشان در کاشان خبر داد.

مسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت در این طرح ویژه عموم شهروندان کاشانی و به صورت کاملا رایگان برگزار می شود و برای این طرح بخش های مختلفی درنظر گرفته شده است.
وی ضمن اشاره به بخش های مختلف طرح هر شهروند، یک آتش نشان افزود: در این طرح آموزش های مقدماتی در حوزه ایمنی و آتش نشانی به شهروندان کاشانی ارائه می شود و متقاضیان برای شرکت در این طرح می توانند ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ضمن اشاره به نحوه ثبت نام ابراز داشت: متقاضیان برای ثبت نام در این طرح نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد میزان تحصیلات خود را به 100000125000 پیامک کنند.
وی ضمن اشاره به آموزش های ویژه حریق به دانش آموزان نشلجی گفت: 230 نفرازدانش آموزان دختر و پسر روستای نشلج که شامل مدرسه شهیدکمرانیان زاده مقطع تحصیلی ابتدائی دوره اول و دوم ومدارس پسرانه شهدای نشلج و دخترانه امید، دوره آموزش، نکات ایمنی عمومی وآتش نشانی را فراگرفتند.
چایچی افزود: در این مجموعه، کلاس های آموزشی که بصورت تئوری و عملی برگزار شد، دانش آموزان آموزش های لازم اعم از آشنایی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نحوه ارتباط با شماره 125 در موقع بروز حوادث و حرائق، نکات ایمنی عمومی، خطرات پیش رو در عدم رعایت ایمنی، آشنایی با انواع خاموش کننده های دستی آتش نشانی و نحوه صحیح استفاده از آنها را فراگرفتند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84451/اجرای-طرح-هر-شهروند-یک-آتش-نشان-در-کاشان
بستن   چاپ