پیام سپاهان
مسئول امور مساجد کاشان:
مساجد به کانون های فرهنگی در اقصی نقاط کشور تبدیل شود
پنجشنبه 27 دي 1397 - 15:15:48
پیام سپاهان - کاشان - مسئول امور مساجد کاشان گفت: لازم است مساجد به کانون های فرهنگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه دارالمومنین کاشان تبدیل شود که این موضوع همت و تلاش های اعضای هیئت امنای مساجد را می طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام رحمت الله نوروز زاده صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جماعات کاشان ضمن اشاره به چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به دلیل حجم بالای کار در حوزه سرکشی و نظارت به مساجد، حرکتی که در سال جاری انجام شد با دعوت از آحاد هیئت امنای مساجد در شهرستان کاشان رای گیری به عمل آمده و هفت نفر به عنوان شورای مساجد منطقه انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه سرلوحه شورای مساجد منطقه منشور مساجد است، افزود: در سال جاری از طرف دفتر مقام معظم رهبری منشور مساجد تدوین و منتشر شده و نماینده ولی فقیه در کاشان نیز به این مهم تاکید دارند.
مسئول امور مساجد کاشان با بیان اینکه بر طبق منشور مساجد مدیر مساجد امام جماعت مساجد هستند، ابراز داشت: شهرستان کاشان در اجرای منشور مساجد تدوین شده توسط رهبر انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است و بر همین اساس حضور هیئت امنای مسجد در جلسات به جهت تحقق منشور مساجد تقویت شود.
وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مساجد گفت: لازم است مساجد به کانون های فرهنگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه شهرستان کاشان به عنوان دارالمومنین تبدیل شود که این موضوع همت و تلاش های اعضای هیئت امنای مساجد را می طلبد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84452/مساجد-به-کانون-های-فرهنگی-در-اقصی-نقاط--کشور-تبدیل-شود
بستن   چاپ