پیام سپاهان
آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 - 10:04:55
پیام سپاهان - نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از امروز به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در 27 حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.
رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه 6 اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (7 اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.
او با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با 26 هزار و 793 نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز 18 هزار و 570 نفر، ریاضی 9 هزار و 108 نفر، زبان‌های خارجی 5 هزار و 453 نفرو گروه هنر 4 هزار و 795 نفر رقابت می‌کنند.
نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر 10 سال می‌شود.
دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
نوبت دوم آزمون سراسری 1403-1404 تیرماه امسال برگزار می‌شود.
باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/844707/آغاز-نوبت-اول-آزمون-سراسری-در-اصفهان
بستن   چاپ