پیام سپاهان
واکنش مدیر سینما ساحل به اکران اختصاصی فجر در سیتی‌سنتر
پنجشنبه 27 دي 1397 - 20:05:34
پیام سپاهان -
ساعتی پیش، پردیس سینمایی سیتی سنتر به عنوان تنها محل اکران فیلم‌های نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان معرفی شد و حالا مدیر پردیس سینمایی ساحل می‌گوید "آنچه می‌گویند، بهانه است". 
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، ظهر امروز خبری به نقل از محمدعلی جعفری- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در سایت اطلاع‌رسانی این اداره کل منتشر شد که در آن آمده: "بر مبنای تصمیم‌گیری در شورای سیاست‌گذاری نهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان که با حضور اعضا و مدیران پردیس‌های سینمایی سیتی سنتر و ساحل برگزار شد، پردیس سینمایی سیتی سنتر به عنوان محل اکران فیلم‌های این جشنواره انتخاب شد. این تصمیم‌گیری نیز در راستای واسپاری امور به بخش خصوصی انجام شده است."
حالا مدیر پردیس سینمایی ساحل به ایسنا پیرامون این تصمیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان می‌گوید: پردیس سینمایی ساحل نه به خاطر واسپاری امور به بخش خصوصی، بلکه به بهانه این امر از میزبانی اکران فیلم‌های فجر محروم شده و همان‌گونه که سینما ساحل پیش از تعیین مکان اکران فیلم‌ها، برای میزبانی، اعلام آمادگی کرده بود اکنون نیز بر سر حرف خود ایستاده و همچنان اعلام آمادگی می‌کند.
بیطاری خالدی ادامه داد: پردیس سینمایی ساحل یکی از سه پردیس مدرن و مجهز کشور است که با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد ساخته شده تا در خدمت شهروندان اصفهان باشد اما عده‌ای ترجیح داده‌اند که جشنواره را در خارج از اصفهان برگزار و عامه مردم را از دسترسی به آن محروم کنند.
وی افزود: سینماهای حوزه هنری سال‌های متمادی برگزار کننده جشنواره فیلم فجر در اصفهان بوده‌اند و امیدواریم ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر کشور تدبیری بیاندیشد تا فیلم‌های جشنواره همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پردیس سینمایی ساحل نیز اکران شود. بدیهی است که در صورت همراهی، پردیس سینمایی ساحل نیز تمام تلاش خود را برای افزایش تعداد فیلم‌هایی که در اصفهان به نمایش درمی آید خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه با اکران حداقل 14 فیلم در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84473/واکنش-مدیر-سینما-ساحل-به-اکران-اختصاصی-فجر-در-سیتی‌سنتر
بستن   چاپ