پیام سپاهان
داوودی نژاد: امروز، روز بد ما بود
پنجشنبه 27 دي 1397 - 20:05:50
پیام سپاهان - سرمربی تیم ملی حفاری پس از بازی با گیتی پسند گفت: با پاور پلی سعی کردیم بازی را برگردانیم اما دو گل دریافت کردیم و امروز روز بد ما بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محمدرضا داوودی نژاد پس از شکست تیمش در برابر گیتی پسند اظهار کرد: بازی بین تیم اول و چهارم جدول بود و فکر می کنم امروز روز بد ما بود. با پاور پلی سعی کردیم بازی را برگردانیم ولی دو گل دریافت کردیم و امیدوارم مراحل آینده جبران کنیم.
وی ادامه داد: بازی با تیم جوان به خصوص در برابر تیم پر مهره گیتی پسند کار سخت است و همین که به مرحله پلی آف رسیدیم و دو بازی در اهواز خواهیم داشت خوب است. امیدوارم مردم اهواز حمایت‌های خود را داشته باشند تا بتوانیم در مرحله پلی آف تیم خود را تقویت کنیم و تیم بهتری برای مراحل پایانی داشته باشیم.
داوودی نژاد در رابطه با پلی آف مسابقات خاطرنشان کرد: کار کارشناسی است و کمیته فنی با تحقیق و بررسی انجام می‌شود و به نظر من باز هم فرصت مجدد به تیم‌ها داده می‌شود و به سطح آمادگی بازیکنان کمک می‌کند و من به عنوان عضو کوچکی از مربیان از این طرح حمایت می کنم.
وی همچنین افزود: هر هفته با آنالیز در برابر تیم ها حاضر می شویم و بازیکنان جوان را باید آماده کنیم تا برای سال آینده با تجربه تر شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84483/داوودی-نژاد--امروز،-روز-بد-ما-بود
بستن   چاپ