پیام سپاهان
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:
توسعه پایدار اساس حرکت شهرهای دوستدار کودک را شکل می دهد
پنجشنبه 27 دي 1397 - 20:05:53
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: توسعه پایدار، اساس حرکت رو به جلوی شهر دوستدار کودک را شکل می دهد و پایه این شهر بر صفت آینده نگری بنا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد عصر پنج شنبه در اختتامیه اولین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک با اشاره به ویژگی های شهر دوستدار کودک، اظهار داشت: شهر دوستدار کودک شهری آینده نگر است که بزرگترین ثروت آن نیروی انسانی است و کودکان سرمایه های آینده این شهرها هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دوستی با کودک تعاملی دو طرفه است و شهرها می توانند به شکوفا شدن استعدادهای کودکان کمک کنند.
معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه کودک به شهر به عنوان بستر زندگی خودش فکر می کند، تصریح کرد: توسعه پایدار، اساس حرکت رو به جلوی شهر دوستدار کودک را شکل می دهد و پایه این شهر بر صفت آینده نگری بنا شده است.
تربیت انسانهای بزرگ از اصلی ترین امور در شهرهای دوستدار کودک است
وی ادامه داد: اصلی ترین امر در شهرهای دوستدار کودک تربیت انسان های بزرگ است و اهمیت دادن به جنبه خیال انگیزی از دیگر صفات این شهرها شناخته می شود.
جمالی نژاد بیان داشت: اصفهان را به عنوان شهر نمونه دوستدار کودک معرفی می کنیم اما تک تک شهر های کشور ما به یقین دوستدار کودک هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84485/توسعه-پایدار-اساس-حرکت-شهرهای-دوستدار-کودک-را-شکل-می-دهد
بستن   چاپ