پیام سپاهان
فرمانده قرارگاه حضرت زینب در سوریه:
برای دفاع از مرز و بوم کشور از هیچ کس اجازه نمی گیریم
پنجشنبه 27 دي 1397 - 20:05:54
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده قرارگاه حضرت زینب در سوریه با بیان اینکه برای دفاع از مرز و بوم کشور از هیچ کس اجازه نمی گیریم، گفت: هرگز نگران اقدامات آمریکا و اسرائیل نیستیم.

سردار رحیم نوعی اقدم در حاشیه سفر خود به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ما در میدان نبرد علیه استکبار و صهیونیست پیروز شدیم، اظهار داشت: ما داعش را در بعد نظامی و عقیدتی شکست دادیم به نحوی که با حمله به داعش نظامیان این گروهک با لباس های زنانه پا به فرار می گذاشتند.
وی با بیان اینکه اسرائیل می خواست ما را از صحنه سوریه بیرون کند، افزود: ما به لطف الهی به قدرتی که از خون هزاران شهید به وجود آمده تکیه می کنیم و برای تامین امنیت مرز و بوم کشور خود از هیچ کس اجازه نمی گیریم.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب در سوریه ضمن تاکید بر پیوند قلب ها با یکدیگر ابراز داشت: نگران اقدامات آمریکا و اسرائیل و اروپا نیستیم چرا که آمریکا جرات نکرد در سوریه بماند و یقین داشته باشید اگر مقرر باشد ایران و آمریکا در یک مکان بماند آمریکایی ها باید از آنجا بروند.
وی گفت: در این دنیا هرکس به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) متوسل شود سرفراز می شود و بر همین اساس از آنجا که ایران کشوری دوستدار اهل بیت (ع) است همیشه سرآمد کشورهای جهان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84487/برای-دفاع-از-مرز-و-بوم-کشور-از-هیچ-کس-اجازه-نمی-گیریم
بستن   چاپ