پیام سپاهان
بوشهر و البرز در مسابقات کونگ فو کشور قهرمان شدند
جمعه 28 دي 1397 - 00:07:44
پیام سپاهان - اصفهان - مسابقات اجرای فرم کونگ فو قهرمانی فدراسیون کشور پنجشنبه شب در اصفهان با قهرمانی تیم های بوشهر در بخش بزرگسالان و البرز در رده سنی جوانان پایان یافت.
به گزارش ایرنا، در این رقابت های یکروزه که با حضور 141 ورزشگاه از 17 تیم و استان کشور و در 6 فرم (خط) در ورزشگاه شهدای نصرآباد اصفهان برگزار شد در بخش بزرگسالان پس از بوشهر تیم استان فارس دوم شد و تهران الف به مقام رسید و تیم زنجان جام اخلاق را کسب کرد.
در رقابت های بخش جوانان پس از البرز، اصفهان الف به مقام دوم دست یافت و تهران الف سوم شد، تیم منطقه آزاد اروند نیز توانست جام اخلاق را به خود اختصاص دهد.
در مسابقات جوانان و در خط آناتوا رامتین باقری در استان البرز و پوریا جهانشاهلو از تهران الف به مقام های قهرمانی و دوم درس یافتند بر محمد شاه سنایی و سالار نجاری از اصفهان الف همدان در سکوی مشترک سوم قرار گرفتند.
در رقابت های من توما سپهر ضیا از خراسان رضوی بر سکوی اول ایستاد عرفان ابراهیمی از اصفهان الف به مقام دوم رسید و طاها محمدی از البرز بر محمد علی محمدی از زنجان مقام سوم مشترک را به خود اختصاص داد.
در مسابقات سوتو مهراب خلخالی از البرز قهرمان شد عرفان رضایی از اصفهان الف سکوی دوم را از آن خود کرد و علی جعفری از زنجان رضا آشوغ از کهگیلویه و بویر احمد به مقام سوم مشترک رسیدند.
در رقابت های هوت توی توما علیرضا کریمی از اصفهان الف و رادمهر غفاری از تهران الف به ترتیب اول و دوم شدند و عارف اسدی وند از البرز الف و محمدرضا علیپور از تهران ب به مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.
در کیوتومایانا مهدی خادمی از استان محمد فدایی از اصفهان الف سکوهای اول و دوم را به دست آوردند عارف غلامی از تهران الف و رضا عبدی از تهران ب به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در مسابقات اوم علی آرزمی آقاجان از البرز قهرمان شد، رضا زارعی پور از فارس به مقام دوم رسید و مهدی رنجبر از چهارمحال و بختیاری و میلاد محمد پور از تهران سکوی سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در مسابقات بزرگسالان و در خط آناتوا اصغر نجفی از بوشهر و افشین ملک زاده از تهران ب اول و دوم شدند و ابراهیم بهرامی از کهگیلویه و بویر احمد و محمد امین زاده مطوری از منطقه آزاد اروند مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.
در رقابت های من توما مهران رجایی از تهران ب و امیر یادگاری از اصفهان الف قهرمان و نایب قهرمان شدند و میثم امیری مصور از همدان و صادق هوشیار از بوشهر سکوی سوم مشترک را کسب کردند.
در مسابقات سوتو سید مصطفی خمینی از بوشهر اول شد علیرضا علمداری از فارس به مقام دوم رسید و پژمان ارمندئی از البرز و علی اصغر سلیمانی از کهگیلویه و بویر احمد بر سکوی سوم مشترک ایستادند.
در رقابت های هوت توی توما حمیدرضا زارع از فارس و سعید حاج حسینی از اصفهان الف قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد بهشتی از اصفهان ب و علی رکابی زاده از خوزستان مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در کیوتومایانا محمد براتی از خراسان رضوی اول شد میکائیل صادقی از اصفهان الف به مقام دوم دست یافت و در این بخش ارسلان مسرور از البرز و رضا کابی از زنجان به طور مشترک سوم شدند.
در مسابقات اوم محمد دهقانی از چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی دست یافت، مهدی پورحسن از تهران الف دوم شد و سید محمد مؤیدی از اصفهان ب و مرتضی منطقی از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک رسیدند.
6020/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84495/بوشهر-و-البرز-در-مسابقات-کونگ-فو-کشور-قهرمان-شدند
بستن   چاپ