پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان: ریشه این بدبختی از صدر اسلام گذاشته شد
جمعه 28 دي 1397 - 15:22:52
پیام سپاهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز چنان میان مسلمانان اختلاف انداخته‌اند که عده‌ای نه تنها نفت خود را به دشمنان می‌دهند که با همان پول اسلحه می‌خرند تا برای دیگر مسلمانان استفاده کنند و ریشه این بدبختی از صدر اسلام گذاشته شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: در جهان یک میلیارد و 400 میلیون مسلمان زندگی می‌کند اما چنان میان مسلمانان اختلاف‌ افکنی کرده‌اند که برخی نه تنها نفت خود را به دشمنان می‌فروشند، بلکه با همان پول از همان‌ها اسلحه می‌خرند تا علیه دیگر مسمانان استفاده کنند. 
وی ادامه داد: ریشه این بدبختی در صدر اسلام گذاشته شد تا جایی که حضرت زینت (سلام الله علیه) پس از به شهادت رسیدن امام حسین (علیه السلام) گفتند امام حسین شهید روز سقیفه هستند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: دشمنی با محدت مسلمانان تا جایی پیش رفته که امروز همه اسلحه آنها صرف کشتن مسلمانان توسط گروهی در یمن، افغانستان و سوریه می‌شود.
میردامادی گفت: مشکلات امروز علاوه بر مکر دشمنان، ناشی از صعف مدیران است. برای مثال شنیده شده از مرزهای ایران گله‌های گوسفند قاچاق می‌شود اما کسی جلوی این کار را نمی‌گیرد. چرا مسئولین تا این اندازه ناتوان هستند. چه کسی مسئول است؟ ما یا آنهایی که بر قدرت تکیه زده‌اند؟
وی با اشاره به تاکید رهبری بر حمایت از استعداد‌ جوانان ادامه داد: همه مشکلات ناشی از تحریم نیست. شاهد هستیم با وجود پایین آمدن قیمت دلار در ایران، هنوز قیمت اجناس پایین نیامده است. 
امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: دشمنان در تلاش برای نابودی نظام هستند اما جشن 22 بهمن امسال نیز با حرمت ایام فاطمیه برگزار خواهد شد. مسئولین فراموش نکنند این مقام‌ها ماندنی نیست و آخرتی نیز وجود دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84508/امام-جمعه-موقت-اصفهان--ریشه-این-بدبختی-از-صدر-اسلام-گذاشته-شد
بستن   چاپ