پیام سپاهان
عضو کمیته داوران فدارسیون فوتبال مطرح کرد:
شانس بالای داوران ایرانی در فینال جام ملت‌ها
جمعه 28 دي 1397 - 15:22:57
پیام سپاهان - عضو کمیته داوران فدارسیون فوتبال گفت: در صورت صعود نکردن تیم فوتبال ایران به فینال، تیم داوری ایران شانس بالایی برای قضاوت در فینال جام ملت‌ها دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در نطنز، علیرضا سهرابی پیش از ظهر امروز در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال کشور در نطنز اظهار کرد: اگر تیم ملی فوتبال ایران به فینال جام ملت های آسیا 2019 در امارات نرسد، تیم داوری ایران متشکل از فغانی، سخندان و منصوری شانس بالایی برای قضاوت در فینال دارند.
وی افزود: همانگونه که تیم داوری ایران دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه و فینال دوره قبل جام ملت‌های آسیا را به خوبی قضاوت کردند، در این دوره هم شانس بالایی دارند.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: 7 داور دیگر هم در کشور داریم که دوره‌های آموزشی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدواریم بتوانند با قضاوت‌های خوب در جام باشگاه‌های آسیا در جام ملت‌های بعدی حضور داشته باشند.
وی تصریح کرد: قطعا حق ایران بیش از یک تیم داوری در این مسابقات بود و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تیم‌های داوری بیشتری برای رقابت‌های بین المللی داشته باشیم.
سهرابی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت داوری ایران اخیرا فرناندز مدرس فیفا برای آموزش به مدرسان کشور به ایران سفر کرد که دوره خوبی برگزار شد و امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.
کد خبرنگار:13093
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84509/شانس-بالای-داوران-ایرانی-در-فینال-جام-ملت‌ها
بستن   چاپ