پیام سپاهان
از ظرفیت فوتبالی شهرستان‌ها استفاده می‌شود
جمعه 28 دي 1397 - 15:23:03
پیام سپاهان - دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌ها و برنامه‌های جدید هیئت فوتبال اصفهان، از ظرفیت‌های شهرستان‌ها هم استفاده می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در نطنز، حمیدرضا دادخواه پیش از ظهر امروز در حاشیه دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال مرحله پلی آف در نطنز اظهار کرد: در نظر داریم تا برای پیشرفت فوتبال در استان اصفهان از ظرفیت‌های شهرستان‌ها نیز استفاده کنیم.
وی افزود: واگذاری همین دوره به شهرستان نطنز و یا دوره کلاس پیش فصل 2 و 3 به شهرستان خمینی شهر، نشان استفاده از ظرفیت بالای شهرستان‌ها در استان اصفهان دارد.
دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح استان اصفهان پیشرفت‌های خوبی داشتیم که در حوزه فوتبال 2 تیم سپاهان و ذوب آهن نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در حوزه فوتسال هم تیم گیتی پسند موفقیت‌های قابل قبولی داشته ولی در حوزه فوتبال ساحلی ضعف‌هایی وجود دارد که در تلاش هستیم تا مشکلات را رفع کنیم.
دادخواه خاطرنشان کرد: در بخش داوری هم در استان اصفهان در بخش فوتسال داوران بین المللی داریم ولی در داوران فوتبالی در استان اصفهان داور اول نداریم که با ظرفیت‌های موجود در آینده داوران خوبی خواهیم داشت.
کد خبرنگار: 13093
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84516/از-ظرفیت-فوتبالی-شهرستان‌ها-استفاده-می‌شود
بستن   چاپ