پیام سپاهان
رییس دپارتمان داوری استان اصفهان:
موافق استفاده از کمک داور ویدئویی هستیم
جمعه 28 دي 1397 - 15:23:04
پیام سپاهان - رئیس دپارتمان داوری استان اصفهان گفت: موافق استفاده از کمک داور ویدئویی در لیگ برتر فوتبال ایران هستیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در نطنز، ایرج نظری پیش از ظهر امروز (جمعه) در حاشیه دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال کشور در نطنز اظهار کرد: موافق استفاده کمک داور ویدئویی یا همان VAR در ایران هستیم.
وی افزود: چند روز قبل نیز در ورزشگاه دستگردی در تهران در حاشیه یک دوره آموزشی که با همکاری AFC برگزار شد، کمک داور ویدئویی آزمایش شد.
وی افزود: همان گونه که در جام ملت‌های آسیا هم دیده شد، جند اشتباه داوری رخ داد که بارز ترین آن، اعلام نشدن پنالتی به نفع ایران در بازی ایران و عراق بود.
رئیس دپارتمان داوری اصفهان گفت: نمی‌توان گفت عمدی در کار داور این مسابقه بوده چرا که یک داور باید با چشم غیر مسلح بازی را قضاوت کند کار سختی است.
وی پیرامون وضعیت داوری در استان اصفهان تصریح کرد: ظرفیت خوبی در بین داوران استان اصفهان وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.
نظری خاطرنشان کرد: در نطنز هم جوانان مستعدی برای قضاوت وجود دارند که یکی از آنها هم اکنون داور مسابقات زیر گروه کشوری است که نشان از ظرفیت بالای استان اصفهان در داوری دارد.
وی گفت: دپارتمان داوری استان اصفهان در 20 شهرستان استان فعالیت می‌کند که نگاهمان را به شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای کرده‌ایم چرا که ظرفیت‌های خوبی در شهرستان‌ها وجود دارد.
کد خبرنگار: 13093
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84517/موافق-استفاده-از-کمک-داور-ویدئویی-هستیم
بستن   چاپ