پیام سپاهان
پیست دو و میدانی خوراسگان یک متروکه بود
شنبه 29 دی 1397 - 10:32:54 AM
ایسنا
پیام سپاهان- حسن مالکی  با اشاره به آیین تجلیل از ورزشکاران رشته اسکیت استان اصفهان که روز پنج‌شنبه گذشته 27 دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری این برنامه سعی داشتیم از دلاوران و کسانی که در این سال‌ها برای ورزش اسکیت افتخارآفرینی کرده بودند، تجلیل کنیم. 

وی بابیان اینکه تندیس و مدال به‌صورت نمادین به 200 ورزشکار داده‌شده است، افزود: بخشی از بودجه این مراسم از اداره کل و بخشی از هیئت تأمین شد و فدراسیون در این زمینه به ما بودجه‌ای نداده است.  

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که برخی از ملی پوشان دو و میدانی معترض هستند که چرا مدیریت و مسئولیت پیست دو و میدانی خوراسگان زیر نظر هیئت اسکیت است و خواستار بازگشت این پیست به رشته دو و میدانی هستند، گفت: زمانی که پیست دو و میدانی تحویل هیئت اسکیت شد یک متروکه بیشتر نبود. شیشه‌های سالن شکسته شده و محل زندگی کبوترها شده بود و در چندین سالی که پیست دست هیئت دو و میدانی بود هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نشده بود.

وی ادامه داد: این پیست می‌تواند پایگاه مناسبی برای رشد ورزش اسکیت باشد و فکر نمی‌کنم برای دو و میدانی استانداردهای لازم را داشته باشد. اگر بودجه لازم برای تارتان کردن پیست بیاید و پیست مناسب ورزش دو و میدانی باشد، آن را پیش کش آقایان می‌کنیم. هر حکمی که اداره کل ورزش و جوانان در این رابطه بدهد قبول می‌کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/84552/پیست-دو-و-میدانی-خوراسگان-یک-متروکه-بود
بستن   چاپ