پیام سپاهان
ذوب آهن قرباني بزرگ داوري/ بي عدالتي‌ها ادامه دارد
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 1:33:06 PM
ايسنا
سپاهان نيوز - باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان در ارتباط با مباحث داوري ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و فجر سپاسي و نيز اشتباهات متعدد داوري به ضرر ذوب آهن بيانيه‌اي را صادر کرد.
در اين بيانيه آمده است: همانطور که مشخص است بار ديگر تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مسابقه خود با چالش بزرگ داوري روبرو شد و اين بار نوبت داور ديدار اين تيم با فجرسپاسي بود که از دو پنالتي محرز ذوب آهن عبور و يک پنالتي به تيم فجرسپاسي هديه بدهد.
سه اشتباه بسيار مؤثر در داوري ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و فجرسپاسي که باعث شد علي رغم شايستگي و ايجاد موقعيت‌هاي بسيار زياد گل توسط ذوب آهن اين تيم از حضور در مرحله بعدي رقابت‌هاي جام حذفي محروم شده و با اين جام در ابتداي فصل وداع کند.
آنچه مشخص است اشتباهات مهلک داوري و ضعف عملکرد داور اين مسابقه نقشي بسيار پررنگ در خلق شکست براي ذوب آهن به همراه داشت. نقطه سياه ماجرا آنجاست که داوري که همواره با تحکم و فرياد بر سر بازيکنان سعي مي‌کرد بازي را مديريت کند به شکل بسيار عجيبي از دو پنالتي که درست در مقابل ديدگانش رخ داد عبور کرد و اجازه نداد ذوب آهن به حقش برسد.
اين داوري ضعيف و اجحافي که در حق ذوب آهن صورت گرفت را بايد اضافه کرد به اشتباهات مکرر داوري در اين فصل به خصوص در ديدارهاي مقابل سپاهان، پيکان و سياه جامگان که به وضوح و به اذعان همه کارشناسان ذوب آهن در اين ديدارها از حيث داوري به شدت متضرر شده است.
در واقع تيم ذوب آهن در چهار ديدار از شش ديدار رسمي اين فصل خود با اشتباه مهلک داوري از رسيدن به حق خود محروم شده است که اين موضوع به هيچ وجه پذيرفتني نيست. متاسفانه بايستي اين نکته را عنوان کرد که در فصل گذشته نيز ذوب آهن با اذعان کارشناسي‌هاي برنامه تلويزيوني نود در صدر بيشترين ضرر از اشتباهات داوري بود.
باشگاه فرهنگي ورزشي ذوب آهن اصفهان ضمن انتقاد شديد به خاطر همه نتايجي که با اشتباهات و بي تدبيري‌هاي داوري به ذوب آهن تحميل شد، رسيدگي و پاسخ به اين رفتار را از مديران ارشد فدارسيون فوتبال مطالبه مي‌نمايد.
اميد آنکه فدراسيوني که همواره به لقب اصفهاني در پايتخت مورد ملامت قرار گرفته است و بيشترين فشار تصميمات و مشکلات بروکراسي و داوري را به تيم‌هاي اصفهاني و به خصوص ذوب آهن وارد ساخته است پاسخي براي اين همه ظلم نابخشودني داشته باشد!


http://www.sepahannews.ir/fa/News/8569/ذوب-آهن-قرباني-بزرگ-داوري--بي-عدالتي‌ها-ادامه-دارد
بستن   چاپ