پیام سپاهان
رئیس شورای شهر اصفهان:
هیئت احیای زاینده رود و کارون به مجموعه اجرایی کشور اضافه شد
يکشنبه 30 دي 1397 - 22:02:16
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اضافه شدن هیئت احیای زاینده رود و کارون به مجموعه اجرایی کشور قابل تقدیر است و این امر خوشبختانه به تصویب دولت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح‌الله معین ظهر یکشنبه درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: زاینده‌ رود به عنوان بزرگترین رودخانه داخلی کشور باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کشوری قرار بگیرد.
وی بیان داشت: تجمع کشاورزان برای احقاق حق خود شایسته تقدیر است و برخی بی تفاوتیها نسبت به حق مردم به ویژه کشاورزان اصفهان شایسته نیست.
رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه باید به دنبال احقاق حقوق همه شهروندان باشیم، اعلام کرد: امیدوارم جاری شدن آب در زاینده‌رود مورد توجه تمام مسئولان قرار گیرد تا آثار مثبت آن را در زندگی مردم شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه آب حق شرعی کشاورزان اصفهانی است، گفت: پرداختی های که بابت خسارت نکاشت به کشاورزان داده می شود هیچ گاه جای جاری شدن آب زاینده رود را نمی گیرد.
معین بارش‌های اخیر در اصفهان را نعمت‌هایی جاری شده بر شهر دانست و ادامه داد: در چند روز گذشته با تصویب دولت، هیئت احیای زاینده‌رود و کارون به مجموعه اجرایی کشور اضافه شد که قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد: در گزارشی که از کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ثبت شد به نگرانی شوراها پاسخ داده شد تا تخصیص اعتبارات مربوط به شهرداری و دهیاری‌ها به روال قبل بازگشته و با حفظ هویت و اختیارات شوراها به مصرف برسد که در این راه حمایت بیش از پیش وزارت کشور را خواستاریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/85696/هیئت-احیای-زاینده-رود-و-کارون-به-مجموعه-اجرایی-کشور-اضافه-شد
بستن   چاپ