پیام سپاهان
ارتقا کیفی کارآفرینی اصفهان در نخستین کمپ کارآفرینی
سه شنبه 2 بهمن 1397 - 14:03:15
پیام سپاهان - دبیراجرایی نخستین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی در اصفهان گفت: این رویداد کارآفرینی با محوریت مدارس هوشمند و با هدف بالابردن سطح کیفی کارآفرینی دانش‌آموزان در اصفهان برگزار می‌شود.
محمدمهدی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: این رویداد به همت مرکزآموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان و با همکاری استانداری، شهرداری، جهاد دانشگاهی اصفهان و چندین استارت آپ خصوصی برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه این رویداد در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی طراحی شده است، گفت: رویداد دانش‌آموزی در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم بهمن و رویداد کارآفرینی اصفهان هوشمند مربوط به دانشجویان در روزهای هفدهم، هجدهم و نوزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود. 
یزدانی تصریح کرد: این رویداد در 54 ساعت کارگاهی تحت نظر 21 مربی اجرا می‌شود. مربیان هر دو رویداد یکسان طراحی شده است تا فرهنگ سازی ارتقای کیفی کارآفرینی اصفهان از پایه دانش آموزی آغاز شود.
دبیراجرایی نخستین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی در اصفهان تاکید کرد: این 21 منتور طی سه روز در کنار جوانان قرارمی‌گیرند تا ایده‌های آنها به دمویی از کسب و کار واقعی تبدیل شود. 
یزدانی خاطرنشان کرد: ثبت نام این برنامه در سایت ایوند آغاز شده و در بخش دانش آموزی با همکاری دبیرخانه کشوری کارآفرینی فراخوان این برنامه در مدارس اعلام و تاکنون ثبت نام در این بخش تکمیل شده است. در بخش دانش آموزی 80 نفر ثبت نام کرده اند و در بخش دانشجویی نیمی از ظرفیت تکمیل شده است.
وی افزود: این رویداد در بخش دانش آموزی و در مقطع متوسطه دوم (دهم، یازدهم و دوازدهم) طراحی شده است و دوره دوم نیز مربوط به متوسطه اول در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
یزدانی در خصوص عناوین کارگاه‌های رویداد دانش آموزی، گفت: این کارگاه‌ها شامل، مدل کسب و کار، کارآفرینی خلاق، ارائه ایده‌ها، تیم سازی و معرفی 10 ایده برتر و ... است.
دبیراجرایی نخستین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی در اصفهان در خصوص زمان ثبت نام این رویداد، گفت: علاقمندان می توانند تا یک روز قبل از زمان برگزاری هر رویداد برای شرکت در آن ثبت نام کنند.
به گزارش ایسنا، "نخستین کمپ کارآفرینی دانش آموزی در شهر اصفهان" ویژه مدارس هوشمند در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی 10 تا 17 بهمن در اصفهان برگزار می شود. 

کد خبرنگار:13037
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/86769/ارتقا-کیفی-کارآفرینی-اصفهان-در-نخستین-کمپ-کارآفرینی
بستن   چاپ