پیام سپاهان
رئيس اتحاديه خوار و بار اصفهان:
قيمت خوار و بار در محرم و صفر افزايش نخواهد يافت
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 10:30:39 AM
مهر
سپاهان نيوز - رئيس اتحاديه خوار و بار اصفهان گفت: بدليل فراواني خوار و بار در اصفهان، قيمت خوار و بار امسال به مناسبت محرم و صفر افزايش نخواهد يافت.

مصطفي به حق با اشاره به قيمت حبوبات و خوار و بار با توجه به برگزاري مراسم هيئت هاي مذهبي در آستانه محرم، اظهار داشت: با توجه به اينکه در حال حاضر با هيچ کمبودي در محصولات خوار و بار مواجه نيستيم به همين دليل شاهد افزايش قيمتي هم نخواهيم بود.
وي بيان داشت: با ورود محصولات جديد خوار و بار از اوايل مردادماه به سطح بازار که تا پايان شهريورماه نيز ادامه دارد، شاهد کاهش قيمت 10 تا 20 درصدي خوار و بار نسبت به دو ماه قبل بوديم.
رئيس اتحاديه خوار و بار اصفهان تصريح کرد: اصفهان وارد کننده خوار و بار است و به دليل مسئله بحران آب و خشکسالي هيچ خوار و باري در اصفهان به بار نمي آيد.
وي با اعلام اينکه قيمت خوار و بار بسته به تقاضا افزايش و کاهش مي‌يابد، اضافه کرد: هر ساله با نزديک شدن به محرم و صفر قيمت خوار و بار افزايش مي يابد اما امسال به دليل فراواني کالا تغيير قيمتي در ايام قبل محرم و صفر تا پايان اين دو ماه نخواهيم داشت.
به حق با اشاره به اينکه ميزان مصرف خوار و بار در بين مردم اصفهان نسبت به قديم ها کمتر شده است و غذاهاي فانتزي و فست فودها جاي خود را به خوار و بار داده است، گفت: لپه و عدس بيشترين فروش را در بين خوار و بار دارد و ماش و نخود و لوبيا پلو (لوبيا چشم بلبلي) کمترين فروش را دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/8723/قيمت-خوار-و-بار-در-محرم-و-صفر-افزايش-نخواهد-يافت
بستن   چاپ