پیام سپاهان
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در صدر رتبه‌بندی جشنواره تیتر11
چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 20:30:37
پیام سپاهان - بر اساس اعلام رتبه بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس آثار ثبت شده در جشنواره سراسری نشریات دانشگاهی تیتر 11، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رتبه اول را کسب کرد و در صدر جدول قرار گرفت.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با 3189 اثر و نشریه، دانشگاه علوم پزشکی تبریز با 1887 و دانشگاه شیراز با 1834 اثر و نشریه بیشترین میزان مشارکت در بخش های رقابتی جشنواره را به خود اختصاص داده اند.
دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، فردوسی مشهد، علوم پزشکی شیراز، الزهرا س، تبریز، تهران و علامه طباطبایی در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند. همچنین از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، واحد خوراسگان با ارسال 258 اثر و نشریه بیشترین مشارکت را در جشنواره داشته است.
گفتنی است نشریات دانشگاهی یکی از ارکان اساسی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و عامل مهمی در بسط فرهنگ گفتگو و ایجاد فضای نقد، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و طرح و بحث موضوعات مختلف در دانشگاه ها هستند. 
از این رو، حمایت و تقویت این حوزه از فعالیت های دانشجویی سبب ایجاد بستر مناسبی برای رشد فضای پویا و با نشاط فکری، فرهنگی و اجتماعی و افزایش توانمندی و مشارکت دانشگاهیان در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی فراهم می کند. 
جشنواره سراسری نشریات دانشجویی به منظور تقویت زمینه های فعالیت و مهارت های دانشجویان در حوزه نشریات و رسانه های دانشجویی برگزار می شود.
با توجه به اینکه که یکی از پیش شرط های محوری در فعالیت های حرفه ای در حوزه رسانه، انعکاس واقعیات بدون افزودن حواشی و یا کاستن از آن و ارائه تحلیل های منصفانه و جسارت در بیان مطالبات می باشد، شعار این دوره از جشنواره « عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان » انتخاب شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89266/دانشگاه-علوم-پزشکی-اصفهان،-در-صدر-رتبه‌بندی-جشنواره-تیتر11
بستن   چاپ