پیام سپاهان
جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:
تولیدات رسانه‌ای در پویایی جامعه برای امر به معروف تاثیر دارد
شنبه 25 شهریور 1396 - 4:49:36 PM
مهر
سپاهان نیوز - جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: با توجه به نقش رسانه آثار تولیدی جشنواره تولیدات 120 ثانیه‌ای در پویاتر شدن جامعه برای امر به معروف تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام و المسلیمن حمیدرضا صادق‌زاده در نشست خبری جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای اظهار داشت: امروزه در کشورمان فریضه امر به معروف و نهی از منکر به درستی اجرا نمی‌شود و این امر نیازمند آسیب‌شناسی صحیح و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی است.
وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی در دین واجب برشمرده شده است، افزود: البته واجب بودن این فریضه دارای شرایطی است به نوعی که گاهی اوقات برخوردهایی که در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر صورت انجام شده، اثر معکوس داشته است و این خلل گاهی از سوی برخی دستگاه‌ها نیز بوده است.
تولیدات رسانه‌ای در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر کم بوده است
جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با بیان اینکه تاکنون تولیدات رسانه‌ای در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر کم بوده است، ابراز داشت: با احساس خلا در زمینه این نوع محتوا با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای توسط مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان تدارک شده است و بسیج رسانه استان نیز در این زمینه با ما همکاری خواهد داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به تاثیر رسانه در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ در جامعه معتقدیم آثار تولید شده در این جشنواره می تواند در ایجاد تفکر و پویاتر شدن جامعه در بخش امر به معروف تاثیرگذارتر باشد.
گفتنی است جشنواره تولیدات رسانه‌ای 120 ثانیه‌ای با موضوع امر به معرف نهی از منکر به همت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/8932/تولیدات-رسانه‌ای-در-پویایی-جامعه-برای-امر-به-معروف-تاثیر-دارد
بستن   چاپ