پیام سپاهان
30 درصد مدیران استان اصفهان، بانوان باشند
شنبه 13 بهمن 1397 - 22:33:01
پیام سپاهان - مشاور وزیر کشور از استاندار اصفهان خواست 30 درصد از مدیران استان اصفهان از میان مدیران انتخاب شوند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، فریبا نظری صبح امروز (شنبه) در همایشی با عنوان "زنان محور مقاومت و توسعه" اظهار کرد: تا امروز در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس، بانوان به شکلی پر رنگ حضور داشته و مقاومت کرده‌اند.
مشاور وزیر کشور افزود: چرا در برنامه‌های مربوط به حوزه‌ زنان که قرار است درباره‌ مسائل زنان صحبت شود تعداد همراهان و شرکت کنندگان مرد به اندازه‌ شرکت کنندگان زن نیست؟ در 4 دهه‌ گذشته از مطالبات و حقوق شهروندی جامعه زنان بسیار صحبت کردیم و سطح آگاهی حقوقی زنان نسبت به مطالبه کردن حقوق خودشان تا حدود زیادی بالا رفته است. امروز به نیمی از جامعه در مورد حقوق خودشان اطلاعات کافی داده‌ایم اما نیمی دیگر از جامعه که مردان هستند اندکی از این اطلاع رسانی عقب مانده‌اند.
وی ادامه داد: وظیفه داریم این توازن را ایجاد کنیم و زن را در درون جامعه و خانواده مردان ببینیم و هر دو نسبت به حقوقشان نسبت به هم آگاه شوند و با یک توازن منطقی اطلاع رسانی صورت گیرد.
نظری گفت: از استاندار اصفهان خواهشمندم که 30 درصد انتصابات استان از میان بانوان باشد. استان اصفهان دو ویژگی چشمگیر دارد؛ یکی اینکه از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌ زنان برخوردار است و دیگری فعالان زن و کارآفرین اقتصادی زن موجود در استان است که باید جلساتی با این دو گروه جهت رفع مسائل و مشکلات برگزار شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89522/30-درصد-مدیران-استان-اصفهان،-بانوان-باشند
بستن   چاپ