پیام سپاهان
بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در بخش برزک کاشان
یکشنبه 14 بهمن 1397 - 9:28:21 AM
ایسنا
پیام سپاهان- علی‌اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح جمع آوری و انتقال پسماند بخش برزک با اعتبار 500  میلیون ریال، بهره‌برداری از سیستم آبیاری تجمیعی کشاورزی روستای ویدوجا با استحصال 600 هزار مترمکعب سالانه برای 200 نفر  و با اعتبار هشت میلیارد و 50 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری از بوستان یک هزار و 200 مترمربعی روستای ازوار با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، طرح تجمیع چاه اتحاد با امکان بهره‌برداری 100 خانوار با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و جلوگیری از هدر رفت سالانه 150 هزار مترمکعب آب از دیگر طرح‌های اجرایی بود.

مرتضایی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرای مخزن 300 متر مکعبی روستای آرنجن با پیش‌بینی اعتبار 30 میلیارد ریالی نیز در دومین روز از دهه فجر جهت توسعه و آبادانی روستایی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در  بخش برزک بود.

فرماندار کاشان گفت: ساختمان دهیاری روستاهای آرنجن با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال ، ساختمان دهیاری تجره با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال و طرح تجمیعی کشاورزی روستای ورکان با اعتبار 700 میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بود که بهره‌برداری شد.

وی افزود: برنامه‌های چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی محدود به دهه فجر نیست و اهمیت جشن ملی 22 بهمن امسال بیشتر است و می‌تواند برآیندی از اقدام‌های صورت گرفته در 40 سال گذشته با برکت پیروزی انقلاب اسلامی در کشور باشد و گوشه‌ای از خدمات صورت گرفته در چهار دهه گذشته را به نمایش بگذارد.

 هم‌زمان با جشن‌های دهه فجر، 211 طرح در زمینه‌های گوناگون با اعتبار بیش از  10 هزار میلیارد ریال در شهرستان کاشان به بهره‌برداری خواهد رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89592/بهره‌برداری-از-هفت-طرح-عمرانی-در-بخش-برزک-کاشان
بستن   چاپ