پیام سپاهان
2 مرکز توانبخشی و مشاوره ژنتیک در آران و بیدگل راه اندازی شد
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 00:49:08
پیام سپاهان - کاشان - 2 مرکز توانبخشی و مشاوره ژنتیک روز یکشنبه در آیینی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان شهرستانی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، فرماندار آران و بیدگل در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: مرکز توانبخشی و حرفه آموزی دخترانه بالای 14 سال افلاک با هدف توانمندسازی و آموزش توانخواهان مبتلا به اختلال های ذهنی با ظرفیت 50 نفر و اعتبار بیش از 300 میلیون ریال راه اندازی شد.
اسماعیل بایبوردی همچنین به راه اندازی مرکز مشاوره ژنتیک آوا با هدف آگاه سازی شهروندان و پیشگیری از معلولیت اشاره کرد و افزود: مددجویان زیر پوشش بهزیستی به دلیل آسیب های ناشی از محرومیت، نیاز به تکریم بیشتر و خدمتگزارانی بردبار، فروتن و دانش گرا دارند.
وی با اشاره به نقش مهم بهزیستی در تامین سلامت فکری و روانی مددجویان و توانخواهان بیان کرد: امید می رود که با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند و علمی بهزیستی در استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل، شاهد بهبود سطح ارائه خدمات به مددجویان باشیم.
فرماندار آران و بیدگل همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، بر ضرورت حفظ وحدت و همراهی مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان ایجاد شکاف و جدایی بین مردم و دولت است اما تدبیرهای رهبر معظم انقلاب رویای دشمنان را نقش برآب کرده و بر این اساس چهلمین سالگرد این پیروزی جشن گرفته می شود.
به گفته وی، 2 هزار و 100 نفر توانخواه و 40 مرکز زیر پوشش بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کنند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89633/2-مرکز-توانبخشی-و-مشاوره-ژنتیک-در-آران-و-بیدگل-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ