پیام سپاهان
ما به این ایام پر حادثه عادت کردیم
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 00:50:02
پیام سپاهان - رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان گفت: همه کشورهای شرق و غرب از متجاوزان به ایران حمایت کردند. به همین دلیل است که امروز به این ایام پر حادثه عادت داریم.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی این کلانشهر اظهار کرد: امیدواریم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با خدمت به مردم در پاسداشت انقلاب شریک باشیم. انشالله همانطور که جمهوری اسلامی ایران همه این مشکلات را پشت سر گذاشته باز هم شاهد پیروزی مردم در همه صحنه‌ها باشیم.
وی ادامه داد: در زمانی به خاطر دارم در میان مسئولان بحث شد که کدام کشور فقط از ایران حمایت کرده باشند و متوجه شدیم هیچ کشوری وجود نداشت که در زمان جنگ فقط از ایران حمایت کرده باشد. همه کشورهای شرق و غرب از متجاوزان به ایران حمایت کردند. به همین دلیل است که امروز به این ایام پر حادثه عادت داریم.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان افزود: ایجاد یک مردم سالاری دینی در مقابل خودکامگی پیش از انقلاب، نتیجه انقلاب است. یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده از مردم در اداره کشور و ایجاد زمینه حضور مردم است. به نظر می‌رسد دستاوردهای بعدی ناشی از حضور مردم در صحنه بوده است.
معین گفت: هرجا به آرا مردم تکیه شده، مشکلات بیشتر حل شده است. نمونه آن سال‌های دفاع مقدس است. در شهر اصفهان شاهد بودیم مردم با وجود مشکلاتی که داشتند برای حفظ انقلاب ایثار می‌کردند. اصفهان 400 بار مورد برخورد موشک و بمب قرار گرفت و با این حال ثمره حضور مردم را در شهر شاهد هستیم. 
در ایام دهه فجر آمارهای مختلفی در کشور از دستاوردهای انقلاب ارایه می‌شود. شاخص‌های توسعه انسانی، به خصوص توسعه آموزش و پرورش و بهداشت در ایران یکی از نمونه‌های موفق در دنیا است. 
دیروز که اولین جلسه بررسی بودجه سال آتی بود، تحقق بودجه در کلانشهرهای مختلف را با تحقق بودجه اصفهان مقایسه کردیم و متوجه شدیم اصفهان بهترین وضعیت را در این زمینه دارد. این سربلندی نتیجه تلاش همه اعضای شورا و شهرداری اصفهان است. امید که در این ایام باقی مانده از سال نیز گام‌های جدی‌تری برداشته شود.
از دیروز ساعت 6 صبح که بررسی بودجه آغاز شد، تا هفت بعد از ظهر این جلسه ادامه داشت. این نشان می‌دهد شورای شهر در تلاش است همه جوانب را رعایت کند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89638/ما-به-این-ایام-پر-حادثه-عادت-کردیم
بستن   چاپ