پیام سپاهان
انتقاد عضو شورا از عملکرد مناطق در لایحه بودجه 98
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 00:50:04
پیام سپاهان - عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از نبود پروژه‌های محرک توسعه در لایحه‌های بودجه مناطق انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، کوروش خسروی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رفتار مدیران شهرداری در تنظیم لایحه بودجه 1398 برای من سوال است.
در تیر 1397 مصوبه‌های در شورای شهر اصفهان گذرانده شد که به موجب آن همه مناطق را ملزم می‌کرد در لایحه بودجه 1398 خود، پروژه‌ای محرک توسعه تعریف کنند. این یکی از مترقی‌ترین مصوبات شورای پنجم اسلامی شهر اصفهان است. 
در شهریورماه دوباره شورای شهر تاکید کرد که مناطق، پروژه محرک توسعه را در لایحه بودجه از یاد نبرند. در جلسه دیگری نیز رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری تاکید دوباره بر این موضوع کرد.
همه این تاکیدها اضافه بود و زمانی که شورای شهر مصوبه‌ای می‌گذراند، نباید نیازی به تاکید و یادآوری داشته باشد. آقای شهردار نیز هنگام ارائه این لاسحه گفتند این بودجه بر مبنای تحریک توسعه در مناطق تنظیم شده.
اما هنگام بررسی لایحه، با کمال تعجب متوجه شدیم نه تنها هیچ پروژه محرک توسعه‌ای تعریف نشده، بلکه شهرداران مناطق نیز با تعجب نسبت به سوال شورا درباره پروژه‌های محرک توسعه واکنش نشان می‌دادند. 
سوال من از آقای ارباب شیرانی این است که چرا چنین اتفاقی در شهرداری اصفهان رخ می‌دهد؟ آیا مصوبات شورای شهر شوخی است؟ البته این مصوبه به همراه یک پیوست دوباره به شهرداران ابلاغ شده است. اما سوال این است که چرا مصوبات شورا از مسیر صحیح خود در مجاری اجرا قرار نمی‌گیرند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89642/انتقاد-عضو-شورا-از-عملکرد-مناطق-در-لایحه-بودجه-98
بستن   چاپ