پیام سپاهان
نایب رییس شورای شهر: به مردم نزدیک شوید
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 00:50:05
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیایید با مردم راحت‌تر باشیم و فاصله خود را با آنها کمر کنیم و ساده زیستی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: بازگشایی زاینده رود، موجی از شادی و شعف را در میان مردم ایجاد کرده و نوعی امیدواری را همزمان با دهه فجر به همراه داشته است. امید است با افزایش نزولات آسمانی و مدیریت صحیح اب در مسیر 360 کیلومتری مبدا تا مقصد، شاهد این باشیم که زاینده رود مدت بیشتری استمرار داشته باشد.
وی ادامه داد: یکی از مواردی که در پیروزی و نگهداری انقلاب نقش داشت، حضور پررنگ همه احاد جامعه و مردم بود. بیایید با مردم راحت‌تر باشیم و فاصله خود را با آنها کمر کنیم و ساده زیستی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا حداکثر خدمت را به شهروندان بپردازیم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شرایط اقتصادی کشور می‌طلبد که در انجام وظایف، رونق کسب و کار را در شهر برای اقشار آسیب پذیر بیش از پیش مورد نظر قرار دهیم. باید کسانی که در مشاغل خانوادگی فعال هستند، بتوانند با آرامش خیال تولیدات خود را در معرض فروش قرار دهند و با روزی حلال زندگی کنند.
نصر اصفهانی گفتی: با توجه به شرایط مالی موجود، مدیریت شهری باید نهایت همکاری و مساعدت را با کسبه محترم داشته باشد. ضمن درخواست از اصناف مختلف در رعایت حقوق شهروندان، از شهرداری اصفهان درخواست دارم مدارای با کسبه محترم را سرلوحه کار خود قرار دهند. 
وی ادامه داد: همچنین از آنجایی که به سال نو نزدیک می‌شویم، سازمان زیباسازی و معاونت محترم خدمات شهری، از هم‌اکنون مقدمات گل‌آرایی و نورپردازی شهر با نگاه حداکثری از بخش خصوصی فراهم کنند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89643/نایب-رییس-شورای-شهر--به-مردم-نزدیک-شوید
بستن   چاپ