پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
نقاط محروم استان اصفهان مورد غفلت مسئولان کشوری واقع شده است
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 12:50:32 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: در برخی نقاط استان نمودهایی ازمحرومیت وجود دارد که نظیر آن را حتی در سیستان و بلوچستان نداریم اما نقاط محروم اصفهان کمتر مورد توجه مسئولان کشوری بوده است.

 عباس رضایی در مراسم افتتاح اورژانس استاندارد شده بیمارستان غرضی اصفهان اظهار داشت: مردم اصفهان نیازمند دریافت بالاترین خدمات در حوزه بهداشت و درمان هستند و نباید مطالبات بحق پزشکان از دولت و تاخیر در پرداختی‌ها تاثیری در عملکرد آنها بگذارد.
وی بیان داشت: از مهرماه پزشکانِ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دریافتی نداشتند و میزان بدهی دولت به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به پنج هزار و 200 میلیارد ریال رسیده است.
استاندار اصفهان همچنین از بدهی 950 میلیارد ریالی دولت به داروخانه‌های آموزشی که داروهای خاص را تامین می کنند خبر داد و گفت: لازم است که توجه ویژه‌ای به قشر پزشکان و داروسازان انجام شود.
دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه است
وی با بیان اینکه مردم اصفهان نیازمند ارائه خدمات بالاتری هستند، تصریح کرد: بیمارستان شریعتی در نقطه خوبی از شهر واقع شده اما نیازمند توسعه است که به لحاظ فیزیکی امکان توسعه بیشتر این بیمارستان وجود ندارد.
استاندار اصفهان گفت: همچنین درحال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تامین مواد اولیه با مشکلات جدی مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور و هیئت دولت بر رفع تمامی مسائل، معیشت و مشکلات مردم تاکید دارند، بیان کرد: اصفهان استانی است که از محرومیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه مسئولان تنها قسمتی از این محرومیت را تاکنون دیده‌اند.
نمودهای از محرومیت در اصفهان حتی در سیستان وبلوچستان هم دیده نمشود
رضایی بیان داشت: در برخی نقاط استان اصفهان نمودهایی از محرومیت دیده می شود که نظیر آن حتی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
وی افزود: کارگران شهر اصفهان و کارگرانی که از دیگر استان ها به اصفهان برای کار آمده‌اند جایگاهی برای استراحت ندارند که نیاز است تدبیری در این زمینه اندیشیده شود تا راندمان کارگران بالا برود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89672/نقاط-محروم-استان-اصفهان-مورد-غفلت-مسئولان-کشوری-واقع-شده-است
بستن   چاپ