پیام سپاهان
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کاشان:
یک هزار مسکن توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز در کاشان ساخته شد
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 00:50:33
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کاشان از ساخت یک هزار مسکن توسط این انجمن در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی ساغرچی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه 41 واحدی مسکن ویژه معلولان کاشانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز کاشان از بدو تاسیس تاکنون بیش از یک هزار واحد ویژه افراد بی بضاعت و مسکن اولی ها ساخته است، اظهار داشت: خوشبختانه 800 واحد در این مجموعه در حال ساخت بوده که تاکنون 600 واحد آن به متقاضیان واگذار شده است و بیشترین واگذاری به مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، جامعه نابینایان و غیره بوده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 100 واحد مسکونی به متقاضیان تحت پوشش بهزیستی شهرستان کاشان واگذار شده است، افزود: حدود 300 نامه از خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست، تک سرپرست و دارای معلول به انجمن خیرین مسکن ساز کاشان ارسال شده است که امید داریم با حمایت مسئولان امر واگذاری مسکن به این افراد محقق شود.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کاشان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دخیل در بهره برداری از این پروژه ابراز داشت: انجمن خیرین مسکن ساز کاشان امیدوار است با اهدافی که مدنظر قرار داده است به تمامی نیازهای افراد نیازمند پاسخ دهد و امیدواریم روزی را شاهد باشیم تا نیازمندی مشکل مسکن نداشته باشد.
به گزارش مهر، پروژه 41 واحدی مسکن ویژه خانواده های دارای حداقل دو معلول فاقد مسکن با متراژ مفید هر واحد از 65 تا 85 متر در کاشان به بهره برداری رسید و اعتبارات آن از طریق 350 میلیون ریال تسهیلات بانکی، 300 میلیون ریال کمکهای دولتی شامل 150میلیون ریال توسط بنیاد مستضعفان و 100 میلیون ریال سازمان بهزیستی و 50 میلیون ریال انجمن خیرین مسکن ساز تامین شده است.
گفتنی است قیمت هر واحد با تسهیلات بانکی 750 میلیون ریال تا 950 میلیون ریال بر اساس متراژ واحدها کارشناسی شده است و تمام واحدها برای معلولین جسمی حرکتی مناسب سازی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89673/یک-هزار-مسکن-توسط-انجمن-خیرین-مسکن‌ساز-در-کاشان-ساخته-شد
بستن   چاپ