پیام سپاهان
نخستین سینمای شرق اصفهان افتتاح شد
دوشنبه 15 بهمن 1397 - 6:24:43 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - نخستین سینما منطقه شرق اصفهان واقع در خوراسگانً شامگاه روز یکشنبه با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از اهالی افتتاح شد.
  تکمیل و تجهیز سالن سینما بهمن با مشارکت مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال انجام شده است.
این سینما 320 نفر ظرفیت دارد و با مشارکت شهرداری اصفهان بازسازی و تجهیز شده است.
شهردار اصفهان در این آیین گفت: مدیریت شهری اصفهان درصدد است تا امکانات فرهنگی و خدماتی مورد نیاز مردم را عادلانه توزیع کند، موضوعی که در مناطق کمتر برخودار، کمتر دیده شده است.
قدرت الله نوروزی افزود: این برای دومین بار است که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی در حوزه سینما ورود می ‌کند.
وی اظهارداشت: پروژه مشارکتی قبل سالن سینمایی پردیس سینمای ساحل بود و این بار سینما بهمن افتتاح شده و البته این پروژه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
نوروزی با اشاره به اینکه بالغ بر 22 میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه 15 اصفهان واقع در شرق افتتاح شده است، افزود: همت شورای شهر اصفهان در تصویب بودجه‌ ها نشان می ‌دهد که نگاه‌ ها به سمت مناطق کمتر برخوردار، استقرار عدالت و رفع محرومیت ‌هاست.
وی تصریح کرد: اگر چنین نبود مصوبه‌ای نداشتیم که 23 میلیارد تومان هزینه کنیم تا پروژه‌ای به عنوان تقاطع بزرگ نقش جهان در ورودی شرق این شهر احداث شود.
وی ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح نقش جهان به زمین زده شود تا به عنوان دروازه بزرگ ورودی شهر برای مردم شناخته شود.
شهردار با بیان اینکه بزودی حلقه حفاظتی از سمت شرق اصفهان راه اندازی شود، گفت: دیگر کسی نمی ‌تواند بگوید شرق اصفهان به نخاله‌ دانی تبدیل شده است، بلکه حلقه حفاظتی بر گرد شهر پیچیده خواهد شد.
وی تصریح کرد: حلقه حفاظتی از انتهای جنوب شرقی اصفهان آغاز می‌شود، شرق را طی می‌کند و به انتهای شمال شهر و در نهایت همچون حلقه‌ای به دور اصفهان می‌پیچد.
وی این اقدامات را حق مردم شرق اصفهان و محدوده خوراسگان دانست و گفت:در دوره های قبل چنین فرصتی فراهم نبود و اکنون امکاناتی وجود دارد که چنین اقداماتی در این منطقه انجام می شود.
اکنون اصفهان دارای حدود ١٥ سالن سینماست.
منطقه شرق اصفهان شامل شهرهای شرقی اصفهان زیار، ورزنه، اژیه، براآن و خوراسگان با جمعیتی افزون بر 300 هزار نفر است.
٦٩٩٤/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89697/نخستین-سینمای-شرق-اصفهان-افتتاح-شد
بستن   چاپ