پیام سپاهان
والدین از کلاس‌های تست دوری کنند
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 19:40:25
پیام سپاهان - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ولی دانش‌آموزان خواست از کلاس‌های تست و کنکور دوری کرده و در مقابل به مهارت آموزی فرزندانشان بیشتر توجه کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حمدرضا ناظم زاده صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع اهالی رسانه با اشاره به آمار بازماندگان از تحصیل در مقطع متوسطه استان اصفهان اظهار کرد: در دوره متوسطه اول، بازماندگان از تحصیل ٢ هزار نفر در سطح استان هستند. 5١٧ نفر جذب شده‌اند.
وی ادامه داد: این بازماندگان از تحصیل علل زیادی دارند. برخی بیماری خاصی دارند یا بدسرپرست هستند. در متوسطه دوم ١٠ هزار و ٣٧4 نفر بازمانده داشتیم که 6 هزار نفر با تحصیل بازگشته اند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در خصوص حوزه آموزش متوسطه، حلقه مفقوده، مهارت نداشتن دانش‌آموزان بوده است. دانش آموزان بعد از دریافت دیپلم، مهارت‌های فنی و اجتماعی ندارند.
ناظم زاده ادامه داد: در سال‌های اخیر به این موضوع پرداخته شده است. طرح‌های مختلفی در زمینه مهارت آموزی اجرا شده است. برای مثال مدیر اجازه دارد ٢ ساعت از برنامه رسمی مدرسه را به مهارت آموزی برای دانش‌آموزان بپردازد.
وی از اولیا خواست با تغییر فرهنگ، از دوره‌‎های کنکور و تست دوری کنند و در مقابل به افزایش مهارت‌های فرزندانشان بپردازند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89844/والدین-از-کلاس‌های-تست-دوری-کنند
بستن   چاپ