پیام سپاهان
در هم‌نت زنان برگزار می‌شود؛
نمایش قدرت زنان در حل کارآفرینانه مسائل
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 19:40:37
پیام سپاهان - «هم‌نت زنان» به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان و با همکاری موسسه آما و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 14 تا 16 اسفند ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اصفهان، هم‌نت، رویداد کارآفرینی متمرکز بر حل مسأله است که در این برنامه تلاش می‌شود قدرت زنان در حل کارآفرینانه مسائل به نمایش گذاشته شود. بنابراین مخاطبان این رویداد افراد تحصیل کرده‌ای هستند که دانش آنها می‌تواند مسأله‌ای از جامعه ایرانی یا جهانی را در قالب یک تجارت مرتفع کند. 
رویداد هم‌نت زنان به این معنا نیست که صرفاً زنان می‌توانند در آن شرکت کنند، بلکه ورود برای مردان نیز آزاد است. تفاوت این رویداد در این است که صرفاً زنان می‌توانند ایده‌های خود را طرح و مردان در کار گروهی به ایده‌پردازان یاری می رسانند. 
هم‌نت، دو پیش رویداد (اختیاری) به نام کندو دارد. در کندو یک مسأله عمومی مبتنی بر تفکر طراحی به شکل جمعی حل می‌شود. رویداد کندو به عنوان پیش رویداد هم‌نت زنان در 25 بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دو اسفندماه در مرکز نوآوری و فناوری آما (تهران) برگزار می‌شود. 
هدف این کارگاه‌ها، حل خلاقانه مسأله به شیوه تفکر و طراحی است و روند آن به صورت آشنایی با تفکر طراحی، تجربه همدلی و ایده‌پردازی برای حل مسأله، بیان مسأله توسط افراد شرکت کننده، تشکیل گروه‌های کوچک حول مسأله‌ها، آشنایی با مفهوم رفتار مشتری، طراحی بوم سفر مشتری ایده‌پردازی برای حل مسأله، بیان راه‌حل‌ها به گروه‌های دیگر و آشنایی با تجربه‌های موفق تجاری زنان است.
همچنین قبل از برگزاری این رویداد یک تفریح طراحی شده است و شرکت کنندگان می‌توانند پنج فیلم «Chef»، «The founder»، «Steve Jobs»، «The Intern» و «کافه ترانزیت» را مشاهده کنند و برای آن یک یادداشت به ایمیل movie@hamnetevent.ir ارسال کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/89853/نمایش-قدرت-زنان-در-حل-کارآفرینانه-مسائل
بستن   چاپ